Longe range Fpv project.

Deze avond de skywalker condor uitgelaten , effe het stof af gevlogen...stond al enkel maanden stil.
Heb deze week ook een Zeiss oled gekocht en ineens getest.
Nog nooit zo'n mooi beeld gehad, geen enkel fatshark komt in de buurt , had niet kunnen denken dat het zo'n verschil was , vloog vroeger met de Dominator...maar Zeiss oled is the TOP!! :)

Laatst bewerkt door een moderator:
De condor vliegt mooi, zie nu ook je staart-verstevigingen. Misschien ga ik dat ook nog doen bij de mijne.

Ik ben zeer benieuwd wanneer de dom HD binnen komt. en hoe die zich verhoud tot de oled. Hij zal wel scherper zijn, met grotere hoek, maar de kleuren en felheid misschien minder. Verder ben ik het helemaal met je eens, de nu bestaande fatsharks zijn echt in beeldkwaliteit veel lager dan de cinemizers.
Sommige met plastic lenzen, das toch een lachertje.

Heb de Mini Zephyr wing bij Firstpersonview besteld in Uk.
Setup heb ik net bij Hk besteld , wie weet heb ik het vrijdag allemaal binnen , begin ik ineens aan de bouw :)

Laatst bewerkt:
firspersonview.co.uk is echt zo'n typische website he.. Op een of andere manier hebben ze daar dingen die nergens anders te verkrijgen zijn, maar alles is meteen 50% duurder :p

Klopt, dollars worden daar ponds :)
Maar ze leveren snel en zijn betrouwbaar.
Als ik het in us moest bestellen was ik veel meer kwijt ;)

Ondertussen een skylark antenna tracker aangeschaft :)
Het is me niet duidelijk hoe ik het moet aansluiten , op de ground is het best simpel maar wat moet ik aan de vlieger doen dat de tracker de vlieger volgt?

Gaat het via Gps of via audio signaal?
Heb op de vlieger de Fy31 Gps...

photo hosting sites

Wie weet als ik dat op dit manier kan doen , op de foto is te zien dat er een convert module tussen zit.
Kan ik de audio draad op de groene draad van de gps rechtsreeks solderen? Of moet dat ding er echt tussen?

photo host

hi

of die gps werkt weet ik zo niet
5 volt op converter aansluiten????,,let op dat dan je gps ook 5 volt is,, of 3,3 volt

audio draadje van converter op je video zender audio in aan sluiten

geluid uit je video ontvanger gaat je tracker in

al met al ,heb je de skylark audio modem ,werkt je tracker top
zo maakt het niet uit welk osd je gebruikt

Skylark FPV

hier div info

gr rob

Thnx Robot , dus in het kort kan ik de audio in van de vtx gewoon op de groene draad van de gps solderen?

Laatst bewerkt:
De vtx heeft geen audio out, alleen een audio in ;)

De converter moet er dan naar mijn idee wel tussen, want je hebt een signaal nodig dat bruikbaar is voor de tracker. Ik denk dat die converter daar voor zorgt. Dus de output van de converter (dat dingetje rechts onderin de print? Ik geloof dat je die moet solderen) aan de audio in van je vtx.

In ieder geval niet de groene draad van je gps module, die lijkt mij niet compatibel.

En zorg inderdaad dat je het voltage goed krijgt, maar als je 'm rechtstreeks op de AP/OSD aansluit waar je 'm normaal op aan zou sluiten dan moet dat geen probleem zijn. Die converter doet er verder niets mee, volgens mij leest ie alleen maar 't gps signaal uit en maakt een nieuw signaal (de output van de converter) die geschikt is voor je tracker.

Back