Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Natuurlijk, je final ratio is met de 19T (standard spur) 12.08, met de standaard pinion 16T heb je een ratio van 14.34; je moet zelf wat zoeken wat je ideale vertanding is, maar ik zou eerder een 14T(16.39) en 15T(15.30) pinion proberen als de motor te warm word.Ik heb een 19T pinion op mijn motor gezet maar dan lijkt de motor heter te worden i.p.v. koeler.
Hoe zit het nu met die BL setjes.... Als ik mijn motor koeler wil krijgen, wat moet ik dan doen met het aantal tandjes op het motortandwiel?
De ezrun esc blijft gewoon koeltjes.
Hij gaat niet gauw kapot, maar je koopt wel voor 150 euro aan spare parts?
En ik snap nog iets niet, Nardo1977, ik zit hier te twijfelen tussen een E-Revo en een DT en wil eigenlijk de E-Revo, maar jij hebt een E-REVO en koopt er een DT bij? Is die E-Revo niet leuk genoeg?
Helemaal met Nardo eens. Ik zelf vind de E-Revo mooier dan de DT, mja, is ook bijna dubbel zo duur.
Waarom een Losi Xcelorin of een VXL setje en geen EZrun b.v.?
Let wel op de standaard regelaar, want deze wil nog wel eens doorbranden.
Bij meer dan 7.2V geheid.......
Houden we de garantie ook even in de gaten????En dan met name de kosten die je dan moet maken om de boel te retouneren???