losi brushless conversion ansmann virus !! UPDATE 5

ik heb beide delen opgeschuurd, maar heb net met tin met harskern geprobeert en dat lukte wel:), het programeren is ook gelukt maar dan wel op een andere pc op de mijne blijft het ledje van de programunit rood.

dadelijk een update!

grtzzzz

UPDATE 2:

Eindelijk hij is er! maar genoeg gezeverd! Hier zijn de foto's van men combo, mss is er dit weekend al een rijdend model beschikbaar;):)

full

beginsel van motorsteun
full

nogmaals
full

full

grtzzz en weet mss iemand iets voor men computerprobleem?

full

full

de volledige inhoud

Laatst bewerkt door een moderator:
nog geen, voorlopig ga ik eens proberen met een stickpack(3600mah deze had ik nog liggen)) omdat het geld nu wel op is;)

Zou rijden hier een beetje mee lukken? ik verwacht totaal geen bom hoor maar ewon cruisen en wat optrekken zit dat erin?

grtzzz

Laatst bewerkt:
UPDATE 3:

Gisteren motorsteun en motormontage afgewerkt. Heel de motorsteun is gemaakt van ijzer dus sterk genoeg.

Alleen had ik graag een kleurtje erop gehad maar ik heb hier nog een TS tamiya spuitbusje staan zou dit hechten op het ijzer?

foto's drijvende kracht;):

full

full

full

full

Het motortandwiel is voorlopig gemaakt van een oude clutch met een gedraaide bus erin, echt tandwiel komt noch.

grtzzz

nog geen, voorlopig ga ik eens proberen met een stickpack(3600mah deze had ik nog liggen)) omdat het geld nu wel op is;)

Zou rijden hier een beetje mee lukken? ik verwacht totaal geen bom hoor maar ewon cruisen en wat optrekken zit dat erin?

grtzzz

hangt er vanaf hoeveel cellen, niet?
ik denk dat een 'gewone' 6 cell niet echt veel power heeft hoor!

heb net even getest en hij rijd op een stickpack maar natuurlijk niet echt veel vermogen, nu heb ik twee serie geschakelde stickpacks erin gelegd.

Ik ga NU testen!

grtzzzz

2x6cellen

Maar ik ben al terug van men avontuur, ik had twee verschillede packs gebruikt een van 1500 en een van 3600 mah nu reed hij nog slechter als met alleen de 3600:p

Ik ga als ik terug wat geld heb een lipo kopen, dus nog ff wachten;)

grtzzz

neen, sorry wacht nog ff af.

Het lag echt aan de batterij hoor, in het optrekken viel men fan op de esc gewoon uit door een stroomtekort.

grtzzz

Wat wil je met NIMH van 1500 & 3600...
Die kunnen haast geen stroom geven

Vraagje, wat voor stekkers heb je eraan??

Greetz,
Joram

Aan de stickpacks hangen gewoon tamiya stekkers, maar die accu's heb ik alleen gebruikt om even te proberen of alles ging.

Aan de esc hangt zo'n ec5 goudcontact stekker, heb er zo al een paar los gekocht om aan de lipos te hangen

grtzzzz

ja, straks maak is deze moet nu even weg.

Straks post ik foto"s want ik zou nog iets moeten vinden om men accu's degelijk te monteren!

grtzzzz

Vraagje, wat voor stekkers heb je eraan??
Met het 1:8 Xcelorin 1700KV motor + Xcelorin ESC combo (100+A stroomverbruik) is er niet veel keus mogelijk: EC5 of 4mm.
De ESC (4mm) wordt daartoe reeds geleverd met een 4mm naar EC5 adapter.
Ik gebruik EC5 connectors op mijn LiPo's.
Zie ook dat je een 80+Watt soldeerbout ter beschikking hebt om deugdelijke soldeerverbindingen te kunnen maken.

UPDATE 4:

voila, hier de foto's van de opbouw van het chassis. Let nog niet op de bekabeling van servo,... dit komt nog ordelijker alleen weet ik nog niet hoe xD.

Ook moet ik nog iets vinden voor de bevestiging van de accu op het chassis, die bobbeltjes voor het monteren van de sideskirts zitten in de weg.
Iemand ideetjes?

foto's;):

full

full

full

full

full

grtzzz en ik hoor het wel!

Back