losi brushless conversion ansmann virus !! UPDATE 5

in principe kan ik met men 2 lipos rijden als ik de cut off op 5s zet, dan moet ik alleen een aparte cut off hebben voor men 4s niet?

grtzzz
 
Ik kan bij het programeren kiezen tussen het aantal cellen EN de cut off spanning.

Als ik de cut off op het laagste zet, en een aparte cut off gebruik zou het kunnen lukken,maar wat moet ik dan zetten bij het aantal cellen?

grtzzz
 
Als ik nu met men xcelorin 1700kv combo op 5s ga rijden ips 4s, dan gaat normaal alles tog koeler blijven niet?

Ik moet natuurlijk ook gaan kijken of ik men buggy niet kapot ga trekken, gaat er eigenlijk veel meer kracht komen op de aandrijflijn als ik op 5s ga rijden ipv 4s?

grrtzzzz en super bedankt!
 
dus in principe moet men wagen het aankunnen als ik dezefde vertanding behoud maar een 5s?

Ik heb nu met een gelocked diff in me buggy net niet genoeg power om wheelies te maken( niet dat ik dat perse wil hoor!)

grtzzz
 
Net nog eesn eens een run gemaakt, ik rij nu 9min op 4s 3300mah en de boel wordt aardig warm naar mijn waarnemingen hoor!

Men vertanding is redelijk licht (14-48) Dus ik neem best een 5s dan??

Vrijdag heb ik normaal een koellichaam voor motor en esc, kijken wat dat geeft.

grtzzz
 
Dan gaat men esc nog warmer worden en het is nu al nipt.

Ik heb eig een concrete vraag: Gaat de boel nu koeler blijven op 5s (mits het hogere toerental)??
En of er met dezelfde vertanding echt nit meer kracht op men buggy komt?

Ik wil men buggy eht niet vernielen;)

grtzzz
 
Dan gaat men esc nog warmer worden en het is nu al nipt.

Ik heb eig een concrete vraag: Gaat de boel nu koeler blijven op 5s (mits het hogere toerental)??
En of er met dezelfde vertanding echt nit meer kracht op men buggy komt?

Ik wil men buggy eht niet vernielen;)

grtzzz

heb je al een kleiner motortandwiel geprobeerd?
worden motor én regelaar warm? hoe warm worden motor en regelaar, heb je het gemeten?
 
slechte soldeerverbindingen kunnen ook problemen veroorzaken. net als wrijving in de aandrijflijn of kapotte lagers. die zou ik even goed nakijken.

als ik jou was zou ik echt met je kleinste motortandwiel beginnen en vandaar af verder opbouwen. alleen zodoende kom je verder.

misschien is je rijstijl ook de oorzaak (dat was bij mij in het begin ook zo, ik gaf meteen volgas, maar dat is niet bevordelijk voor de temperaturen).

edit: en té warm is een relatief begrip. kijk of je van iemand een temp gun kunt lenen en kom met werkelijke temperaturen
 
ok! ga zo snel mogenlijk een tempgun kopen!

Maar over het algemeen blijft de setup koeler op een hoger voltage?

grtzzz
 
Ben net bij men winkelier geweest en die had van hemzelf nog een lipo liggen. Een flightpower 5s 5350mah lipo!
Hij zegt dat hij een 10 laadbeurten heeft en ik mag hem hebben voor 90 euro is dat geen koopje??

hij ziet er echt nog goed uit hoor

grtzzz
 
Ik dacht het ook hoor, een 5350 5S voor 90 euro;)

Ik heb ze trouwens bij mij hier, ik heb ze even meegekregen voor eens te passen in men buggy. En de body wordt een klein beetje opgehoffen dat is nu niet zo'n probleem denk ik:)

grtzzzz
 
Back
Top