Mooi rijtje autos Wesleyroy op de fotos, ziet er goed uit en dennuz ook leuk om ze te zien naast andere autos zo zie je de verhoudingen een beetje, lekker klein maar niet te klein lijkt me
Leuk filmpje ook droog hoe je zo die heg in knalt maar hij gaat mooi verder, trekt wel best snel weg
ja reed met 1 hand en mijn vinger schoot van het stuurwiel
De parts zijn volgens mij trouwens echt super goedkoop dat is natuurlijk een enorm voordeel bij deze kleine autos.
Setje draagarmen rondom 5 dollar bij amainhobbies.com
Paar coupon codes er overheen (het is nu Black Friday veel buitenlandse winkels hebben korting) en het kost bijna niks meer.
Ik reed later nog ffe zonder tegelijkertijd te filmen en had hem toen ffe flink over scheefliggende stoeptegels/putjes etc laten vliegen en dat ving hij allemaal behoorlijk goed op..
Enige mini- luxeprobleem wat ik nu heb, is dat mijn schoonmaakkwast en schoonmaaktandenborstel te groot zijn :-s.
Heb mij nog niet echt verdiept in de spareparts. Tja en wat betreft het rijtje auto's, het waren er eerst nog zo'n 4 meer (Losi xxx4G, Losi XXX bk2, HPI wheelyking, Tamiya rising fighter), maar heb flink geruimd aangezien ik er toch nauwelijks mee reed. Had mij dan ook voorgenomen om een paar maanden niks 2ehands te kopen om weer eens door te sparen voor een spiksplinternieuwe auto en dat is dus de Losi Mini geworden.
Ik heb mij vanmiddag nog ffe verdiept in de servosaver/servo, ik las ergens op een forum dat men de servosaver vervangt of zelfs ook de servo.. De hitec 225mg met een kimbrough servosaver schijnt DE combinatie te zijn..
Voorlopig eerst maar weer ffe sparen.