LRP elektro algemeen

Daar dacht ik ook aan,maar ik denk niet dat dat het was/is.Ik schatte zijn snelheid namelijk ongeveet op het niveau van de brushed motor.Maarja,als ik eenmaal weer kan rijden ga ik dat even testen.

Was je accu nog vol? Wanneer de lipo cutoff ingrijpt (ezrun 60A) gaat mijn blast ook nog maar half zo snel om dan nog terug te kunnen rijden om dan de accu te vervangen.
 
Ja hij kwam net van de lader.Wat wel vreemd was is dat toen ik ging rijden de liposaver 1snelle piep gaf en toen stil bleef...
 
Dat moet bij iedere lipo maar je hebt lipo charge en lipo balance en lipo fast charge als programma's op je lader. Je moet altijd lipo balance charge gebruiken.
 
Als je lipo saver al een signaal geeft moet je het zeker bij de lipo gaan zoeken.
Kan je van elke cel apart het voltage zien op jou saver of is het een zonder schermpje?
Anders nog eens aan de lader hangen in balanceerprogramma en kijken wat die doet.
 
Voor mij geen lader zonder display meer. Als je eenmaal dat gemak bent gewend, dan kun je bijna niet meer zonder.


Wordt er verder niet meer gereden?
 
Daarnet nog even gereden,klein sfeerbeeldje van daarnet (blast kap,onroad wielen) en van eerder deze week tijdens het werk (baja bug,offroad wielen).
Ik blijf 'm toch echt vet vinden hoor,nog steeds geen greintje spijt gehad van deze aankoop!

2nk003d.jpg



xl07t5.jpg
 
@indoorvlieger:Ja ik bedoel de lipo saver he ;) mijn super de duper awesome lader (thx to ruud :p) heeft wel een display natuurlijk :)
Als je het toevallig wel over de liposaver hebt:Nouja,hij houd die waarde niet vast toch?Dus dan heb je er ook niets aan want je kunt niet onder belasting(rijden) even onder de kap kijken :p

Ohja,anthem: Ik vindt de twister er toch vetter uitzien hihi(al loopt de mijne nu mank als je begrijpt wat ik bedoel hahah) niet dat de blast lelijk is ofzo hoor.
 
Ieder zijn smaak en goesting he Rick :)
Vind de twister er ook leuk uitzien hoor maar voor mij is 4wd gewoon interessanter.
Had eigenlijk liever de buggy gehad maar een vriend van mij heeft hem al dus kon moeilijk dezelfde kopen.Ok ja,er zijn 2 kleuren beschikbaar maar toch,ik heb het dikwijls extreem moeilijk met na-aap gedrag :p
En na een keertje met de buggy gereden te hebben vind ik de truggy toch een leuker rijgedrag hebben.
 
Banden staan die Truggy goed. En waar komt die gave kever kap vandaan?

Parma kapje,had ergens in dit topic eens een foto gezet van toen hij juist gespoten was.
Poebe vroeg toen ook vanwaar ze kwam en heb toen een linkje gepost.
Hij wou liever een shop in nl maar heeft toen uiteindelijk zijn harde plastic keverbody gebruikt op de twister aangezien die niet verkocht geraakte.

edit: dit is de link die ik gegeven had toen.

http://parmapse.shptron.com/p/1-10-...rs_1-10-car-bodies_1-10-off-road-bodies?pp=15
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net even de lipo aan de lader gedaan en de spanningen van de cellen zijn 3.82 en 3.84.Prima dus.Wat ik net wel zag is dat er een stukje van de case van de lipo afgebroken was,bij de kant van de draden.Ik heb geen idee hoe dat is gebeurd want mn lipo zit altijd muurvast in de battery tray...
 
Misschien dat met kouder weer dat plastic van de case wat bros is geworden?
Ik zou me er niet te druk om maken.
Het voltage van de cellen is inderdaad gewoon goed.
Je hebt niet toevallig met de program card wat veranderd?
 
Ik had alleen de punch veranderd naar lvl 9(even uitproberen) maar ik merkte geen verschil :p dus ik heb het maar weer naar 5 gezet (standaard)
 
Kan inderdaad daarmee te maken hebben,hij wilt meer geven maar kan misschien niet doordat de discharge niet genoeg is.Is maar een optie,ik zeg niet dat het dat is he :)
 
Als hij weer op stock is gezet, en hij deed het eerst wel goed kan dat het probleem niet zijn toch?
Loopt je transmissie e.d. nog wel soepel?
 
iemand nog belang bij een twister? roller? met veel onderdelen zoals jullie weten. goed onderhouden, rubber afgedichte lagers enz.

de legende waar dit topic mee is begonnen

teab...
pb
dsc09852z.jpg

dsc09732o.jpg

25062012217.jpg
 
Back
Top