Het lastige is dat ik geen rijwind op de motor heb. Er zit wel een gat in de bodem onder de motor maar die wil ik dicht maken i.v.m. Steentjes in de overbrenging. Ik zat te denken om ergens een luchthapper op de body te maken en deze lucht met een slangetje of iets naar de motor brengen.
Als ik eerst een heatsink monteer en dan een fan dan pakt de air flow maar een paar spijtjes en word de flow afgeremd.
als ik de open heatsink pak en dan een fan zal de airflow beter om de motor gaan.
als ik een fan op de motor zet zonder heat sink dan lijkt me de airflow stukken beter omdat deze om een groter oppervlak draait.
Het is een hoekje uit een bakje van een kant en klaarmaaltijd.
Ik vind hem wel goed gevonden al zeg ik het zelf
Ik denk dat ik de boel maar dicht moet maken met gaas van een aantal 100 micron en dan een lucht inlaat boven de motor op de body maken.
zonder fan.
Of ik smeer zoveel vaseline aan het afdekkapje van de spur gear dat er gewoon niks meer door komt.
Iemand anders nog een idee?
Herinnert u zich deze nog?
home-made-upgrades-trx-slash-4x4-3
Ik heb nog helemaal niet gereden

eerdaags maar even de slipper afstellen naar het optrekken van de motor... Op asfalt
Ik ben zeer benieuwd naar het verschil tussen de Sidewinder 2 en de Mamba Max Pro.
En het veschil tussen de traxxas 5600 25c en de hobbywing 5000 20C. de hobbywing deed het de laatste keer in de twister beter maar ik kan ook in de war zijn geweest dat het zo leek omdat ik toen (100% zeker weten doe ik het niet) de slipper aan heb gedraaid en of andere wielen heb gemonteerd... we gaan het zien...