LRP elektro algemeen

Hey Poebe geweldig dat je zo wil helpen.
Ik heb inmiddels wel wat gespeeld met het ding dus hij is niet nieuw nieuw meer, paar krasjes en een klein barstje gelijk geplakt bij het voorste gaatje, precies zoals in jouw plaatje.
Ik zie 2 bodys, zitten daar ook spoilers bij?
Wil je ze allebei ruilen, en de tandwielen?
Wat wil je ervoor hebben, want eerlijk is eerlijk, dit is meer dan ik verwacht had.

mvg

pUch

miscommunicatie

Dag poebe

na een aantal pogingen pm's te sturen maar even in het topic, kan je mij en pm sturen over de body's ruilen en de pinion.

mvg

pUch

Botsing paal

Gisteren de skidplate en het juiste tandwiel 48 dp 21t wel van traxxas gemonteerd en de auto rijd erg lekker. Veel mee gespeeld op het laatst helaas een paal tegen gekomen, zo een vierkante frontale botsing 25km\h denk ik en dit wat de schade
een van de onderste plastic 124036 dingentjes van de servo saver en de 124003 grote spitse voorkant
heeft iemand die nog liggen want je kan ze niet los bestellen dacht ik.
Of de beste plek op internet om ze te halen?

mvg

pUch
IMG_3260.jpg
IMG_3262.jpg

onderdeeel

heeft iemand toevallig dit onderdeel liggen voor de twister
full

het gaat om het kunstof gedeelte
de rest hoeft er niet bij
de mijne brak af nadat ik plotseling moest uitwijken voor iets en klapte met de achterkant tegen een stronk aan

laat ff weten

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben benieuwd hoe lang de spur heel blijft met die sandpaddles. Je kan de slipper losser zetten, maar toch. Het blijft wel een stoer uitziend chassis.

Als ik de gear mesh goed heb en 0.53mod (48dp) pinion moet het goed komen, de slipper moet zijn werk doen.
Gear Mesh instellen Tips • voor RC Beginners.

Als ik er maar niet weer stenen tussen krijg en de spur niet te heet word door het slippen.
Stalen spur zou fijn zijn...
Ik hoop dat de kwaliteit van het zand dit jaar wat beter is op de zandwinning.

Ik heb nog spurgears liggen van vorig jaar...

LRP_S10_06.jpg

(TWEAK)

Hier hadden we het er ook al over lrp-elektro-algemeen-214

Laatst bewerkt door een moderator:
Afstellen s10 twister buggy

Ik ben op zoek naar de beste instelling voor off road, met name wat meer grondspeling. Klopt het dat ik dan het beste de shocks zo steil mogelijk moet zetten, dus op standje 5 rear suspension en 1 op de draagarm en voor 3 en 1?
Ook twijfel ik over de stand van de achterwielen, die lijken mij wat te veel naar binnen te staan dus teveel toe-in

mvg

pUch

Nu zit de Twister wel erg laag bij de grond achter, dus op zich snap ik de vraag wel. Je kan hem iets hoger zetten, maar let wel op dat de aandrijfassen, met de kruiskoppelingen, niet een te grote hoek gaan maken.

Let ook op dat de wielen wel moeten kunnen zakken als je de auto optilt ( droop )
Anders rijd het niet goed.

Dank voor de reacties, er zitten al spacers van 6mm tussen alle veren dus die staan al vrij strak, ik vind dat hij zo snel met het chassis tegen de grond komt. DUs vandaar dat hij wat hoger mag op de pootjes, omrollen is mij nog geen 1 keer gebeurt, dat ding is zo laag en breed, maar ligt misschien ook aan mijn rijstijl. Er is nog voldoende droop anders rijd ie inderdaad niet zo lekker.
Ik ben sowiezo erg tevreden over de twister hiervoor had ik een maverick strada xt evo s en daar waren de veren, plastic onderdelen en nog wat andere zaken duidelijk van mindere kwaliteit.
Ik heb nog gewoon de originele plastic aandrijfassen die houden het tot nu toe prima.

Ik zal binnenkort even een filmpje maken van mijn twister.

mvg

pUch

Back