LRP elektro algemeen

Discussie in 'Electro offroad' gestart door poebe, 18 apr 2012.

  1. poebe

    poebe

    Lid geworden:
    8 jan 2012
    Berichten:
    2.043
    Locatie:
    meppel drenthe
    alleen nog een geschikte body vinden...

    kamtek heeft ze maar dat spul is hier nergens te krijgen

    misschien kan die proline body er wel op..
     
  2. poebe

    poebe

    Lid geworden:
    8 jan 2012
    Berichten:
    2.043
    Locatie:
    meppel drenthe
    alleen nog een geschikte body vinden...

    kamtek heeft ze maar dat spul is hier nergens te krijgen

    misschien kan die proline body er wel op..
     
  3. poebe

    poebe

    Lid geworden:
    8 jan 2012
    Berichten:
    2.043
    Locatie:
    meppel drenthe
    wat is dat toch met die dubbele posts.. snap er nix van
     
  4. anthem2

    anthem2

    Lid geworden:
    23 sep 2011
    Berichten:
    2.118
    Locatie:
    Belgie,Antwerpen,Brasschaat
  5. poebe

    poebe

    Lid geworden:
    8 jan 2012
    Berichten:
    2.043
    Locatie:
    meppel drenthe
    ik zoek meer een zaakje in holland... haha toch bedankt voor de moeite
     
  6. sinova

    sinova

    Lid geworden:
    2 jun 2009
    Berichten:
    47
    Hey Poebe ziet er allemaal heel top uit hoor!

    Mag ik weten waar je die brushless set van jou vandaan hebt? Ik zoek namelijk iets soortgelijks.

    Alvast bedankt en keep up the good work!!
     
  7. poebe

    poebe

    Lid geworden:
    8 jan 2012
    Berichten:
    2.043
    Locatie:
    meppel drenthe
    GM Racing Brushless set 1:10
    doarzo...

    let wel op. de motoras is 5mm en de tandwielen zijn alleen verkrijgbaar van GMracing (rcracingtwente regelt ze wel voor je)
    de regelaar is lomp groot en moeilijk te plaatsen plus dat er geen beschrijving van is. ik heb het menu van het ding uit gegoogeld en die kan je dus via mij krijgen...
    er is een vergelijkbare regelaar maar daar zit geen motor bij en deze kost 159 euro.
    de motor is maar 86A maar supersterk.
    kortom... net te weinig power maar meer dan genoeg voor een 2wd 1:10 en voor zijn prijs
    ik ben er super tevreden over en het hoeft dus geen honderden euros te kosten!
     
  8. sinova

    sinova

    Lid geworden:
    2 jun 2009
    Berichten:
    47
    Oke ff checken dan maar. De auto ziet er iig snel zat uit in je filmpje dus dat zit wel goed.

    Hartstikke bedankt voor de info!
     
  9. sinova

    sinova

    Lid geworden:
    2 jun 2009
    Berichten:
    47
    Zou iemand mij kunnen vertellen of de standaard servo (R-7030) die in de twister zit voldoet? Zoniet, weet iemand een betere alternatief voor een mooie prijs van bijvoorbeeld Hobbyking?

    Alvast bedankt!

    Gr.
     
  10. poebe

    poebe

    Lid geworden:
    8 jan 2012
    Berichten:
    2.043
    Locatie:
    meppel drenthe
    ja hoor prima, alleen er komt op den duur speling op even als de steering knuckles. als ik jou was zou ik van savox de goedkoopste aanschaffen welke metalen tandwielen heeft.
    hoewel... ik heb een s3003 in de twister welke dik 65km rijdt en ik doe er gekke dingen mee maar hij geeft geen krimp. de steeringknuckles moet je wel in de gaten houden want als je auto met een aantal onnozele jumps verkeerd terrecht komt of je raakt veel stoepen met onnozele snelheden wil er wel speling op komen. ik spreek uit ervaring.

    nog naar het brushless setje gekeken dan?

    groeten
     
  11. sinova

    sinova

    Lid geworden:
    2 jun 2009
    Berichten:
    47
    Oke bedankt voor de snelle reactie. Ja heb 't gechekt maar ga toch nog ff wat rond kijken. Het liefst zou ik een esc willen die mooi ik mooi kan installeren op de plek waar die hoort.

    Zou je mij de maximale afmetingen kunnen geven van de plek waar de esc oorspronkelijk hoort te zitten?

    Alvast bedankt!
     
  12. sinova

    sinova

    Lid geworden:
    2 jun 2009
    Berichten:
    47
    @ poebe, Is die s3003 van Robbe/futaba?
     
  13. bryan417

    bryan417

    Lid geworden:
    14 jul 2010
    Berichten:
    2.589
    Locatie:
    Zaandam
    ja die s3003 is van futaba ik ben dan wel geen poebe maar die kon ik wel beantwoorden ;P
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2012
  14. sinova

    sinova

    Lid geworden:
    2 jun 2009
    Berichten:
    47
    Bedankt!!:thumbsup:
     
  15. sinova

    sinova

    Lid geworden:
    2 jun 2009
    Berichten:
    47
    Samen met een maat van mij hebben we de kit gekocht om het samen op te bouwen. Alleen onze vraag is of de bijgeleverde shock oil goed genoeg is?

    En welke pinion raden jullie aan waarmee je aardige snelheden kan halen maar ook redelijke trekkracht behoud? Spurgear is standaart 78t dus gewoon maar met een 23t pinion starten of heeft iemand betere ervaring met een andere gearratio?

    Motor esc combo is een HK3650 3980kv met een Ezrun 60A-SL en er zal met een 2S 52000mah lipo gereden worden.

    En I know Google is ook mijn beste vriend;) alleen heel veel gebruikers info vind je er helaas (nog) niet.

    Alvast bedankt voor al jullie tijd!
     
  16. bryan417

    bryan417

    Lid geworden:
    14 jul 2010
    Berichten:
    2.589
    Locatie:
    Zaandam

    ik zou eerst kijken hoe die shock oil eerst rijd en of hij goed dempt. hetzelfde geld voor de pinion. als je een tempgun koopt (vanaf 8 euro) kan je kijken hoe heet alles word. als dat te hoog word kan je dat altijd nog veranderen.
    dus gewoon alles stock laten
     
  17. sinova

    sinova

    Lid geworden:
    2 jun 2009
    Berichten:
    47
    Oke bedankt! Gaan we het eerst maar eens stock uitproberen:p
     
  18. bryan417

    bryan417

    Lid geworden:
    14 jul 2010
    Berichten:
    2.589
    Locatie:
    Zaandam
    idd als je dan denkt, dat kan beter of dat moet veranderd worden kan dat altijd. maar meestal is de stock meegegeven setup goed. het kan vaak beter maar ze geven die setup niet voor niets mee
     
  19. poebe

    poebe

    Lid geworden:
    8 jan 2012
    Berichten:
    2.043
    Locatie:
    meppel drenthe
    idd bryan, die setup is prima, zolang je rond de 1600 gram totaal gewicht blijft. de shocks hebben wel onderhoud nodig, als je er te lang niks aan doet blijven ze te ver in geveerd staan en komen ze moeilijk naar buiten. traxxas shocks passen er goed op, ik heb ze ook alleen ik moet nog even wat dunnere veren erbij hebben want ze zijn iets te hard. ik geloof van een rustler. 95mm lang
     
  20. sinova

    sinova

    Lid geworden:
    2 jun 2009
    Berichten:
    47
    İk moet een pinion hebben die op een 5mm as past van een HK motor. Nu is mijn vraag hoeveel pitch deze pinion moet wezen? 36 of 48?

    Heb dit via google proberen te achterhalen en het lijkt er op dat het 48 moet wezen maar wil het toch even zeker weten voordat ik een bestelling plaats.

    Alvast bedankt!

    Gr.
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2012

Deel Deze Pagina