LRP elektro algemeen

Hallo,
Mijn zoon heeft sinds enkele maanden een 10 MT blast. En deze rijd erg goed. Alleen rijdt hij achter uit veel harde dan vooruit.
Hebben jullie een idee of je dit kan bij stellen?
Bvd

De 2 motordraadjes omwisselen of op de zender kijken of je het gas ook op reversie kunt zetten

Ontvanger doet het weer, schoon en droogmaken bleek voldoende, nu de rest nog

De 2 motordraadjes omwisselen of op de zender kijken of je het gas ook op reversie kunt zetten

Ontvanger doet het weer, schoon en droogmaken bleek voldoende, nu de rest nog

Dat idee heb ik al geprobeerd werkt helaas niet...
Het maakte niet uit....

tuurlijk werkt dat. dan is je achteruit ineens vooruit.
trothle rate voluit zetten helpt ook wel. die 6 kleine draaiknoppies met 0/10 erbij

tuurlijk werkt dat. dan is je achteruit ineens vooruit.
trothle rate voluit zetten helpt ook wel. die 6 kleine draaiknoppies met 0/10 erbij

Net nog een keer geprobeerd, helaas maakt niks uit.
Hij heeft niet meer de standaard besturing er bij maar deze
Flysky waarschijnlijk ligt het daar aan?

Bij de brushed regelaars van de Blast en Twister wordt elke keer bij aanzetten de eerste beweging van de "gashandel" als vooruit gezien. Dus tenzij je elke keer als eerste de trekker van het gas van je af duwt, staat vooruit altijd goed ingesteld.

Laatst bewerkt:
dan moet het dus opgelost zijn als de wagen gewoon ingesteld is aan staat en je enkel de draden van de motor omdraaid en het kanaal op de zender.

veranderd de snelheid dan niet dan is het psygisch

Grappig dat nog iemand probleem heeft.
Ik zal eens na meten of hij voor en achter uit dezelfde stroom door geeft

Grappig dat nog iemand probleem heeft.
Ik zal eens na meten of hij voor en achter uit dezelfde stroom door geeft

Ik dacht even dat het om dezelfde persoon ging, maar inderdaad, apart, 2 losse auto's met hetzelfde euvel. Wissel eens de stekkers van regelaar en servo op de ontvanger, wat poebe ook al als tip gaf. Kun je weer wat uitsluiten.

Net het voltage doorgemen, en de regelaar geeft beide kanten op het zelfde door.

Als de assen allemaal netjes lopen dan meet de snelheid maar eens, met een gps op de auto gebonden.

Vanavond met de 2 bxen op een fietscrosbaantje hier in de buurt geweest, na 3 min een dogbone gewoon kwijt gereden en met alleen voorwiel aandrijving was er niet veel aan. Gelukkig heeft mijn zoontje met zijn BX lekker een paar accu's leeg kunnen rijden. Thuis een nieuw asje geplaatst met wat schuim er tussen zodat hij wat netter past

Vandaag te TC binnen gekregen, een hagelnieuw chassis, geen krasje op te bekennen dus gelijk juiste stekker er aan gesoldeerd, toen de bandjes, de oude voorwielen van de BX achterop en de voorwielen van de Stinger hier voorop.
Past allemaal net wel, maar eigenlijk niet. Maar voor een stel versleten wielen past het perfect.....Lipo er in en gaan. Teleurstelling gaat echt niet hard genoeg.
Ook reed hij niet achteruit. Analoge zender erop en toen wel een achteruit.
In kleine lettertjes staat er op de esc 2-3c lipo, dus mijn oude 3s lipo erin, nou toen was het hek van de dam, direct een paar buitelingen en de nieuwigheid was er gelijk vanaf :rolleyes:
Oja de programmeer kaart ging niet verder dan 5 menus, ook nog eens verder induiken.
Al met al met de 3s lipo een heel erg leuk autootje!

Back