Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En versie 0.1 voor naza beschikbaar op :
http://www.richardoe.nl/sdcard.zip
bovenin het script nu
-- local simulation= 1
-- local simulation= 0
Als je die op 1 hebt staan dan kan je in companion alles zien werken. rudder en throttle faken dat je vliegt dus hoe meer gas hoe verder weg de naza is in companion. Niet vergeten weer op 0 te zetten als je hem plaatst op zender anders valse data![]()
Script voor naze32 nog steeds in post 17.
Post 17
Dat verbaast me, maar dan zou je getValue("cell-sum") door getValue("vfas") kunnen vervangen, is het proberen waard
Ga ik gelijk checkenHeb je de juiste directory structuur in hoofdletters aangemaakt?
Ga ik ook kontroleren, maar als ik de zender op startscherm heb en page indruk dan zie ik het een "oud" telemetryscherm met 2 voltages@Dennis Waar selecteer je die dan? Normaal is het lang page indrukken als je in startscherm zit. Deze melding krijg je dan niet. Je kerijgt of een een leeg scherm of werkend scherm of je merkt niets als je de naam niet goed hebt.
Naam modelname folder moet exact gelijk zijn aan je modelnaam in je zender. En in sdcard staan in folder SCRIPTS