Luchtfoto´s

• Topicstarter Topicstarter Guest
  • Startdatum Startdatum
hoi,

prachtige foto's zijn dat.

het lijkt allemaal zo hoog,ik begrijp soms niet hoe jullie die toestellen nog kunnen zien.
ik heb geen ervaring met vliegtuigen dus het zal daarom mss wel zijn dat het van bovenaf veel hoger lijkt dan vanop de grond.

mvg tim

Ben op vakantie geweest naar de Costa Belgica en had m'n EZ* meegenomen. Hier enkele plaatjes van de omgeving van het gekende hotel De Rotonde in Westende.
S5002043bis.jpg

S5002078bis.jpg

S5002081bis.jpg

Wat zijn nu eigenlijk de officiële regels m.b.t. rc luchtfotografie? Is er een vergunning voor nodig of niet?

Ja je hebt officiëel een vergunning nodig van het Ministerie van Defensie ......

in dit draadje staat het een en ander over .... Luchtfotografie verboden???? .....

P.S.

Het fotograferen van militaire objecten is ten alle tijden verboden .... dus ook uit de lucht

Wildvliegen, varen en rijden :roll: ? Als je goed kijkt, zie je VIP-er met een Keenie, en Wiebe met zijn (vier wiel gestuurde) F350. Tevens Peter in (iets later :wink: ) het water met een Kyosho Bladerunner, voor het eerst met een vette Brushlesss...

wildvliegen.jpg

Greetz van Aldert

Hoi,

Wat lees ik daar WILDVLIEGEN ??? JAJA HET MAG HOOR, lees hetgene hieronder, het werd gepubliseerd in het ( Eigen Huis Magazine ) in de maart uitgave.

Als u geen schutting plaatst en ook geen ander soort van afscheiding of omheining heeft, mag iedereen zich in principe gewoon straffeloos op uw terrein begeven,
tenzij u hiervan schade of hinder ondervindt.
Men mag zich niet op uw terrein begeven als u een bordje met ( verboden toegang ) heeft geplaatst.

Dit is allemaal wettelijk geregeld in het Burgerlijk Wetboek ( boek 5 artikel 22 ).

Zo das ook weer geregeld, dus niks wildvliegen, gewoon vliegen dus en genieten van het vliegen en je vrijetijd.

Foto's uut Drenthe! :wink:

untitled1copygg3.jpg

untitled11copyjy3.jpg

untitled12copyey9.jpg

zwever Montana 1800
camera Samsung A 503

Groeten Henk

Leuk! Met die camera ben ik ook begonnen (wel een ander kleurtje). :wink:
Misschien kun je hem aan één van de kanten plaatsen van je vliegtuig zodat je de romp niet meer in beeld krijgt.

cam1wj3.jpg

Zoiets... ergens op pag 15 van dit topic staan ook wat plaatjes die ik hiermee gemaakt heb.
Ik hoop snel een paar foto's te zien van je!

Groeten Henk

zoals belooft dan hier de foto's:

de vrachtauto's van vos:
2015xu2.png

ik zelf:
lucht008ls7.png

net te laat voor zonsondergang
lucht003fj0.png

bochtjes vliegen
lucht010wv3.png

duidelijke foto
2017ui6.png

agrifirm in emmen (helaas mislukt omdat de batterij eruit viel en het geheugen gewist wordt
2001et1.png

het plekje waar ik vlieg: vlakbij de gamma in emmen:
plekkiefe1.png

Mooie foto's Robert, het begin is er! Snel weer nieuwe plaatsen.

Bij mij achter het huis waren ze een silo aan het repareren, kon het niet laten even een foto te nemen.

silocopy1al6.jpg

Groeten Henk

hebo zei:
Mooie foto's Robert, het begin is er! Snel weer nieuwe plaatsen.
toen ik deze foto's heb gemaakt (gisteren) heb ik net voor de 7e keer gevlogen, ik doe het nog rustig aan en dus niet direct met een camera van 100 euro. 1 crash en alles is weg. ik ga straks weer vliegen en hoop dan wat meer dingen te kunnen fotograferen.

Het was erg slecht "fotoweer" vanavond (amper 2 km. zicht), maar ik kon het toch niet laten...

uploaddl6.jpg

Groeten Henk

Hey Robert... Goed bezig! Hoe meer foto's je maakt, hoe leuker het word!

Henk, erg mooie foto's!

Ook nog twee bootje foto's, om niet alleen tekst te plaatsen :wink:
boot.jpg

Back