Luchtfoto´s

• Topicstarter Topicstarter Guest
  • Startdatum Startdatum
Mooie plaatjes Aldert!

untitled7jr1.jpg

Groeten Henk

jonkerswijk4kleinxx4.jpg

Hier woon ik en hoef dus niet lang te zoeken naar een plekje om te vliegen. :wink:

Groeten Henk

hebo zei:
Bij mij achter het huis waren ze een silo aan het repareren, kon het niet laten even een foto te nemen.

silocopy1al6.jpg

Groeten Henk
Mooie foto!

Volgens mij is BKF wel geinteresserd in zo'n plaatje.
Heb je ze al benaderd?

Wim

SOW!

Wat een hoogte!

Enig idee hoe hoog je hier zat?

En, als niet vlieger: zie je dan nog wel wat je doet?

Wim

wimg zei:
SOW!

Wat een hoogte!

Enig idee hoe hoog je hier zat?

En, als niet vlieger: zie je dan nog wel wat je doet?

Wim

Ik was eigenlijk aan' t wachten op een reaktie over de hoogte. :D
Ja, ik had enig idee over de hoogte, zelfs tamelijk nauwkeurig. Deze foto is genomen op 1250m hoogte. Hoe ik dat weet? Omdat ik in de cockpit zat... Dit zijn gewoon foto's genomen vanuit een 1:1 ASK21 zwever. 8)

wimg zei:
Volgens mij is BKF wel geinteresserd in zo'n plaatje.
Heb je ze al benaderd?

Wim

Nee, ben daar nog niet mee bezig. Foto's zijn nog niet goed genoeg naar mijn zin. Ik denk dat het ook wel een kwaal van de "luchtfotograaf" is. Niet snel tevreden en het kan altijd beter. Misschien in de toekomst wel eens om de hobby een beetje te betalen maar voorlopig...
Hier nog een plaatje van vanavond, eingelijk al weer iets te donker maar het kan er mee door.

foto11np8.jpg

Groeten Henk

Laatste foto's hier in dit leuke draadje dateren van 13/9, kan toch niet, moest ik wat aan doen.

Dus nog wat luchtkiekjes van Dessel, m'n dorpje.

S5000404klein.jpg

S5000379klein.jpg

S5000360klein.jpg

S5000289klein.jpg

S5000371klein.jpg

Ik ben toch wel onder de indruk van een aantal foto's van jullie, ik zal binnenkort eens kijken of ik de cockpit van m'n Extra 330L zodanig kan ombouwen voor een camera........ :P

Grt.

Hallo,

Het was vandaag prima weer om te vliegen, voor foto's .... iets minder. Toch hoop ik dat ik niet de enige ben die actief is geweest vandaag met vliegtuig en camera.
Er zat behoorlijk wat vocht in de lucht en dat geeft wat mindere plaatjes daarom zijn we maar niet al te hoog gegaan vandaag. :)

huispapa1no4.jpg

johanvos1vz0.jpg

Het is altijd wel weer een werk als je een paar 100 plaatjes gemaakt hebt, alles uitzoeken en evt. bewerken maar dat zullen wel meer mensen hebben. :wink:
Dus mede plaatjes makers zet er weer even wat nieuws op! :D

Groeten Henk

Welke camera's gebruiken jullie :?:
En hoe en waaraan monteren jullie het :?:

Voor iedereen !!
schitterende foto´s geweldig gedaan..
Ik heb geen vliegtuig maar wil zeker in de toekomst een vliegtuig gaan bouwen..
alhoewel ik moet beginnen met een plastic oefenmodel......
lijkt me erg leuk om zo op zondag even rond te vliegen.....'"knip fotootje""
geweldig!!

gr jan

Als ik het vliegen eenmaal onder de knie heb, dan schaf ik ook zo'n camera aan?? Echt geweldig mooi, die foto's.. Hoeveel kost een redelijke camera?

Camera hoeft niet duur te zijn, eerst goedkoop beginnen. Een normale digitale camera is goed genoeg.

ock4copysh3.jpg

Gr. Henk

Back