Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Opzicht ook wel leuk, met een beetje handigheid stijg je misschien wel tussen de huizen op en land op de parkeerplaats tussen de huizen... Ik wil nu een model waarmee ik de straat op kan lopen en de lucht in gooien, maar de easystar kan makkelijk boven de huizen vliegen denk ik zo als je tussen de huizen opstijgt... Keuzes zijn nou eenmaal moeilijk, en blijkbaar vooral voor mij. (omdat ik gewoon niet weet wat ik wil en er zo veel is)
En alleen daarvoor ga ik geen 100 euro uitgevenDat moet je niet prikkelen, als mensen er over na gaan denken komen er alleen maar problemen van, dan ziet met in hoe gevaarlijk het is en komen er controles en regels. Lekker laten fotograferen dus en verder niet bemoeien(mijn mening) Om het vandaag de dag legaal te maken , is al bijna niet meer mogelijk, er is altijd wel een regeltje dat minder in achting genomen moet worden. En vergunningen krijg je ook niet meer zonder zeer goede reden. Het beste blijft natuurlijk gewoon op een club foto's maken.
Dat moet je niet prikkelen, als mensen er over na gaan denken komen er alleen maar problemen van, dan ziet met in hoe gevaarlijk het is en komen er controles en regels. Lekker laten fotograferen dus en verder niet bemoeien(mijn mening) Om het vandaag de dag legaal te maken , is al bijna niet meer mogelijk, er is altijd wel een regeltje dat minder in achting genomen moet worden. En vergunningen krijg je ook niet meer zonder zeer goede reden. Het beste blijft natuurlijk gewoon op een club foto's maken.