Ware het niet dat er met de brushed motoren toch behoorlijk geknoeid kan worden, waardoor de snelheidsverschillen soms wel opvallend groot zijn. Dit is de direct aanleiding om dit jaar te kiezen voor een brushless motor, en dan expliciet eentje die niet geopend kan worden. De regelaar kan direct vanuit de stock toerwagen meegenomen worden, dus die hoeven de meeste mensen niet te kopen. Op het argument van commerciel belang vind ik van een te laag nivo om op in te gaan. En dan als laatste het theoretische verschil in snelheid, dat hebben we natuurlijk van te voren goed nagevraagd bij de beste en meest ervaren rijders en in de praktijk getest, en dat verschil is er niet. Ze gaan allebei even hard, brushless 21,5T en brushed silvercan.
Ik wil voorstellen om nu dus maar te stoppen met het zaaien van twijfel, en dat we ons gereed gaan maken voor een mooi indoor seizoen. Dan kan volgend jaar de TT-01 dit voorbeeld volgen.
Ik wil voorstellen om nu dus maar te stoppen met het zaaien van twijfel, en dat we ons gereed gaan maken voor een mooi indoor seizoen. Dan kan volgend jaar de TT-01 dit voorbeeld volgen.