Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat verloop kabeltje moet je als je er een 2e bij wilt hebben of bij de boten bouwer kopen of zelf maken.Lead-acid 12V9AH en dan gaat het erom dat ik geen een accu kan vinden met zo een soort aansluiting zie de foto dit is de standaard accu/aansluiting die aan de accu zit.
Ik weet wel om wat voor type stekkers en stekker bus het gaat, alleen ehm van dat zwarte ronde dingetje zijn er behoorlijk wat varianten in afmetingen op de marktBeetje moeilijk om zonder te zien om welke stekker het gaat zo'n kabeltje te maken.
Daarom mijn voorstel om er een stekker tussen te zetten.Helaas Roelof maar die schuifstekkertjes zijn op de accu polen vast gesoldeerd. Heel krom van die lui maar het is nu eenmaal gebeurt. Heb het wel vaker gezien bij die voerboot verkopers. In m'n omgeving zijn een aantal fanatieke vissers die de weten waar ik woon. Als ze een probleem met zo'n ding hebben komen ze vaak naar mij toe.![]()
Goedenavond hobbyist, weet jij toevallig waar/ op welke site ik zon kabeltje bij iemand kan bestellen ? Of iemand die zoiets kan maken voor mij tegen betaling? Ik zit er namelijk mee dat dat kabeltje op de andere accu vast gesoldeerd zit mvg