MACH indoor Haarlem, seizoen 2012-2013

Zo, dan ook hier maar een topic gestart over de indoor baan in Haarlem. Als je wat kwijt wilt, iets wil afspreken etc.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat meer info omtrent de baan mag wel in een TS en punctuatie in de titel is wel zo overzichtelijk ;).

Site Mach Haarlem
Geef overzicht van kosten / openings tijden / electro voorzieningen / regels / etc

Waarom nieuwe topics aanmaken? Krijg je lekker duplicaten. Over duidelijkheid gesproken ;)

Wacht gewoon dat de topics over worden geplaatst.

laten we maar gewoon afwachten of het werkt. Het oorspronkelijke topic over indoor haarlem is mixed, dus die valt niet te verplaatsen. En ik vond/vind dat weer erg onoverzichtelijk worden. 2 compleet verschillende discipline's (en een beetje organisatie) dwars door elkaar heen.

Hallo,

Wel even goed, een apart topic over Offroad Indoor MACH....

Even voorstellen: De naam is Boudewijn en ik maak deel uit van de admin groep van RCrace. Ik houd me voornamelijk bezig met organisatie en tijdregistratie.
RCrace gaat bij de MACH de offroad wedstrijden doen. De opzet bij races die wij houden is: Laagdrempelig (zover mogelijk), iedereen kan mee doen, weinig regels.

We zijn er nog niet uit wat klassen betreft, dat is afhankelijk van de vraag ernaar. Op onze site zijn we nu publiek begonnen om een overzicht te krijgen. Als je mee wilt rijden meld je daar even aan. (en nee, we willen geen forumleden hier weghalen. We kunnen moeilijk onze site hier neer zetten)

Heb je vragen over races kan je het hier vragen, alleen ben niet altijd in staat snel te reageren. PM anders even bij spoed.

Uiteindelijk willen we dat totaal onervaren rijder makkelijk kunnen in stromen en begeleiding krijgen.

Heb 't ingevuld. Was wel even zoeken waar te posten eerlijk gezegd.

Staan er nog meer race's in de planning? Ik probeer voor mezelf een beetje een planning te maken welke wedstrijden ik komende winter wil gaan rijden. Gelukkig is er dit jaar wat keuze. Mijn voorkeur gaat echter wel uit naar Haarlem, omdat dit lekker dichtbij is, en een leuke (kleine) baan is

Laatst bewerkt:
Heb 't ingevuld. Was wel even zoeken waar te posten eerlijk gezegd.

Staan er nog meer race's in de planning? Ik probeer voor mezelf een beetje een planning te maken welke wedstrijden ik komende winter wil gaan rijden. Gelukkig is er dit jaar wat keuze. Mijn voorkeur gaat echter wel uit naar Haarlem, omdat dit lekker dichtbij is, en een leuke (kleine) baan is

Data races (link naar MYRCM.CH ging even niet)

1 Indoor (13 februari 2011) 13.02.2011
2 Indoor (30 januari 2011) 30.01.2011
3 Indoor (2 januari 2011) 02.01.2011
4 Indoor (12 december 2010) 12.12.2010
5 Indoor (14 november 2010) 14.11.2010

is er al bekent welke klasses er gereden worden.
en welke klasses evt bij elkaar in rijden bij een te laag deelnemers aantal.
en evt de regels.

is er al bekent welke klasses er gereden worden.
en welke klasses evt bij elkaar in rijden bij een te laag deelnemers aantal.
en evt de regels.

Er word, ivm inschrijven, even gewacht tot eind volgende week. Aan de hand van inschrijvingen word een indeling gemaakt. Dat is dan iets meer als een week voor de eerst komende race.

oke bedankt.
heb namelijk een 2wd buggy en 4wd buggy en een shortcourse.:)
zou wel evt wel 2 klasses willen rijden als dat mag of uitkomt:)
groet marcel

Ik doe graag mee als er een apart 2wd buggy klasse is... Ik heb me al ingeschreven via rcm.. Als deze klasse echter niet apart word gereden, houd het voor mij persoonlijk op om mee te doen daar ik het niet leuk vind om met 10 soorten auto's in de baan te rijden met alle gevolgen van dien..

Slash zou ik eventueel ook nog wel mee willen rijden.. Is daar ook een stockklasse voor? (dus standaard banden,motor,esc en accu?)

Ik ben ook ingeschreven voor de wedstrijd. Als de esc binnen is, doe ik mee met de 2wd, anders met de 4wd SC

1 Indoor (13 februari 2011) 13.02.2011
2 Indoor (30 januari 2011) 30.01.2011
3 Indoor (2 januari 2011) 02.01.2011
4 Indoor (12 december 2010) 12.12.2010
5 Indoor (14 november 2010) 14.11.2010

dit zijn dus de datums dat ik me kan inschrijven voor een wedstrijdje haarlem?

Ik doe graag mee als er een apart 2wd buggy klasse is... Ik heb me al ingeschreven via rcm.. Als deze klasse echter niet apart word gereden, houd het voor mij persoonlijk op om mee te doen daar ik het niet leuk vind om met 10 soorten auto's in de baan te rijden met alle gevolgen van dien..

Slash zou ik eventueel ook nog wel mee willen rijden.. Is daar ook een stockklasse voor? (dus standaard banden,motor,esc en accu?)

Ga er maar er vanuit dat er een aparte 2WD buggy klasse komt. Er zijn nu vier en er komen nog drie Team C Buggy's en die zijn ook 2WD. Gezamelijk genoeg voor een klasse.

ok top! Kweet dat er nog wat 2wd buggy's mee zullen doen die nog niet ingeschreven staan.. Ik zal ze de komende week aansporen om dat snel te doen zodat jullie er rekening mee kunnen houden.

Back