MACH Outdoor open!!

Discussie in 'Electro onroad' gestart door stephanbeelen, 4 mrt 2012.

  1. bricks

    bricks

    Lid geworden:
    7 mrt 2009
    Berichten:
    3.569
    Locatie:
    Rijsenhout
    oeff, gelukkig had ik dat al geregeld. Nu de buiten contributie nog. Maar dat kan dus wachten tot april :alien:

    Teun, daar heb je een goed punt. Het is altijd lekker om op het rechte stuk weer 5 meter goed te maken. Tegen de tijd dat ik door de kantine bocht ben, heb ik toch alweer 7 meter verloren.

    Ik heb (gelukkig) nog geen tijd gehad om mijn auto gereed te maken, en daarbij heb ik zondag de laatste wedstrijd met de mini-z.
    Ik zeg gelukkig, omdat ik afgelopen maanden veel te veel tijd had om te sleutelen :)
     
  2. RC Bastard

    RC Bastard

    Lid geworden:
    4 feb 2012
    Berichten:
    272
    Locatie:
    Amsterdam
    Mooi dat de inkomsten weer zeker gesteld zijn.

    Het toverwoord is meters maken, zonder oefenen ga je de bochten ook niet lekker nemen in een wedstrijd.

    Heb tijdens de Paasraces toch mooi een bekertje binnengefietst in de C-finale ondanks de lagere eindsnelheid (max 53 km/h) tov de rest van het deelnemersveld :D
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2013
  3. Mach Heemstede

    Mach Heemstede

    Lid geworden:
    15 apr 2013
    Berichten:
    4
    Aankomende zaterdag tijdens de tweede ZAC worden de indoor kampioenen gehuldigd!

    De kampioenen zijn:

    Stock

    1 Steven Koiter
    2 Daan Stuiver
    3 Matthijs Jansen

    1/12

    1 Robert Krens
    2 Reinder Wilms
    3 Joey Marcus

    TT-01

    1 Mario Taekema
    2 Ed van Giezen
    3 Rene Ruigrok

    Inschrijving voor de tweede ZAC is nog open:

    Inschrijven - Mach ZAC Ronde 2 2013
     
  4. bricks

    bricks

    Lid geworden:
    7 mrt 2009
    Berichten:
    3.569
    Locatie:
    Rijsenhout
    Is er morgen middag nog een sleutelpersoon die gaat rijden? Ik heb (nog) geen sleutel van de poort, maar wil wel graag even rijden.
    Andre
     

Deel Deze Pagina