MACH Outdoor open!!

Wat ik dan niet snap is dat de regelaar voor stock niet gewoon ook de cirtix verplicht is... Er is duidelijk verschil tussen verscheidene regelaars als die op nul graden worden ingesteld. Ik snap als geen ander dat zo'n race voor de fun is, maar zo zorg je alleen maar voor discussie en onduidelijkheid over regelementen.

Maja, ze zullen wel weten wat ze doen :rolleyes:

Nergens staat dat ik de regels niet wil volgen of dat ik overal vragen over stel???? Vind het niet meer dan rredelijk als iemand duidelijkheid kan scheppen over waarom er op deze manier word besloten te rijden en op alle wedstrijden op de club een ander regelement aan te houden! Stock is toch bedoeld om iedereen dezelfde motor en snelheid te bieden? Dat is nu niet het geval

Er is mee getest en er is geen snelheids verschil. Vergeet niet dat dit geen besloten clubwedstrijd is maar een open club wedstrijd.
Stock heeft een veel te beladen betekenis. Het is een hobby... ga gewoon rijden en heb plezier. Als men niet meekomt ligt het toch echt aan de eigen rijvaardigheden/setup skills.

misschien omdat het een race is voor iedereen in Nederland en niet alleen voor MACH clubleden? Andere clubs hebben niet allemaal hetzelfde regelement, en zo sluit je dus niemand uit die geen cirtix regelaar heeft en toch leuk mee wil rijden op deze fundag. En anders vraag je het woensdag even aan Hans of Niels, kunnen het je vast nog beter uitleggen ;-)

da's toch die regelaar die wel knipperd dat ie in 0 graden staat, maar toch timing geeft? :mrgreen:

ja! dat is em, maar ik moet eerst nog even uitvogelen hoe ik hem laat knipperen, dat ledlampje zit nu nog onder de rearwing van de F1 (die ik woensdag dan meteen maar even meeneem voor als het donker is..)

ja! dat is em, maar ik moet eerst nog even uitvogelen hoe ik hem laat knipperen, dat ledlampje zit nu nog onder de rearwing van de F1 (die ik woensdag dan meteen maar even meeneem voor als het donker is..)

Awesome! Ik ga meteen die regelaar bestellen ;-) :mrgreen:

Wat ik me wel afvraag, is er door deze en genen getest tussen de oude (licht blanke) SpeedPassion V3 13,5T en de nieuwe (grijzige) Speedpassion V3 13,5T. Zit hier een snelheids verschil in? De fabrikant claimt van niet. Maar dat heb ik eerder gezien / gehoord.....

Groet Robert

Wat ik wel vreemd vind is dat ZAC reglementair materiaal alleen via de bordershop te verkrijgen is. Gun Michel het beste, maar een monopoly op bandjes / regelaars / motoren gaat te ver.

Muco en 2Brothers hebben ook borden langs de baan staan.

heb de afgelopen jaren ook borden op de baan gehad en dit jaar komen er ook weer 2 borden bij ;)

Awesome! Ik ga meteen die regelaar bestellen ;-) :mrgreen:

Wat ik me wel afvraag, is er door deze en genen getest tussen de oude (licht blanke) SpeedPassion V3 13,5T en de nieuwe (grijzige) Speedpassion V3 13,5T. Zit hier een snelheids verschil in? De fabrikant claimt van niet. Maar dat heb ik eerder gezien / gehoord.....

Groet Robert

absoluut hetzelfde ik en Niels hebben dit van de winter al getest op een motorbank!

Daar zijn toch ook kapjes voor die strak over de regelaar schuiven. Inclusief blinky. Net als bij een skimmer?

Er is mee getest en er is geen snelheids verschil. Vergeet niet dat dit geen besloten clubwedstrijd is maar een open club wedstrijd.
Stock heeft een veel te beladen betekenis. Het is een hobby... ga gewoon rijden en heb plezier. Als men niet meekomt ligt het toch echt aan de eigen rijvaardigheden/setup skills.

Totally Right Alex.

Sorry voor het posten van shop-ervaringen. Had ik niet moeten doen.

Als rookie wil je meters maken op de baan en wel direct ipv weken wachten op je spullen. Ben blij dat iedereen zo tevreden is over The Border Online RC Shop
Biedt wel perspectieven voor de toekomst.

No hard feelings en iedereen veel meters op de buitenbaan toegewenst.

[mod]Afgezien van dat wil de beheerder van dit forum het ook liever niet zien dat er winkelbesprekingen komen. Ik heb het als mod gelaten voor wat het was maar let er aub in vervolg even op. Alvast bedankt. :D[/mod]

Thanks Joost/Matthijs

wil hier ook niet op reageren als je vragen hebt kun je me altijd bellen.
meesten weten mijn nr of mail wel.
see you on the Track

Back