Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
straks is er helemaal geen grip meer. Of er moeten ineens heel veel brandstof rijders komen.
Het spul is duur, hoe duur is het dan. (weet je niet, alleen horen zeggen..)
Er is een verlies aan charme, hoe weten jullie dat nou?
Het is gewoon een optie om eens te bekijken, straks is er helemaal geen grip meer. Of er moeten ineens heel veel brandstof rijders komen.
Dat is toch mooi, kan je ook eens een paar degelijke rondjes rijden...Als het net zoveel grip geeft als gesmeerde banden is er zeker een verlies aan charme. Je kan dan insturen hoe laat je wilt en je kan zover naast de lijn zitten als je wilt want de auto stuurt toch wel in. Verder kan je midden in de bocht gewoon vol op het gas zonder dat de auto ook maar een moment zal uitbreken.
Alleen de rijlijn smeren dus?Aangezien gesmeerde banden niet zo goed gaan als je van de rijlijn afgaat heb je een ronde een probleem met een ongespoten circuit. Met dat tractie spul heb je overal mega tractie.
Dat is toch mooi, kan je ook eens een paar degelijke rondjes rijden...![]()
Excuses zijn nergens voor nodig, ik geef immers ook alleen mijn mening.
Dat spul is alleen voor bepaalde delen van de baan, dus alleen in een griplijn in een bocht. Misschien leuk om voor een wedstrijd, in de brandstof zie je dat mensen kwalificeren met 30/32 shore banden om een voordeel te hebben. Dat hoeft dan niet meer.
Ik heb weer contact met die bodymaker uit Engeland. Heeft wat stil gelegen maar hij had nog wat vragen over de kap en de klasse. Aangezien de begin kosten redelijk zijn wilde hij wat meer weten over de klasse. Wat de plannen waren met deze kap en hoe de klasse is, wordt het nog gereden? Hij wil een redelijke inschatting kunnen maken van de animo nu en voor de toekomst.
Ik heb hem wat gemaild kwa plannen voor de klassen, visie van de klasse, regelement, youtube filmpjes en foto's van de races etc etc. We zullen zien. Hoop dat hij nu wat sneller terug mailed.
En griprol op buitenbaan![]()
Halewijn dan leg er toch gewoon een baksteen in....Neeeeeeee! ik wiiiiiiil geeeeeen griiiiiiproooooools meeeeeeeer!!!!!
Halewijn