Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De keuze voor een kop hangt af van de keuze voor wel- of geen elektronische stabilisatie. Deze eHirobo heeft ingebouwde dempers en is daarom geschikt voor vliegen zonder stabilisatie. Als je gestabiliseerd wilt vliegen dan moet je een zo star mogelijke kop hebben.
Wil ook met BeastX vliegen, dus zeer nuttige info, bedankt! Vliegmaat heeft de eHirobo-kop en is voorlopig over prijs/kwaliteit zeer te spreken -maiden moet nog!Ik heb er dan ( tegen mijn principes) maar een beastX opgezet, en nu is't geen probleem meer..
Gewoon effe ter info.. Greets,
Didier
Misschien hier even mijn ervaring neerzetten..
Ik heb de century 3 blad kop op mijn ecureuil, als bladen de 600mm spinblades. Deze kombinatie was uit de hand totaal niet vliegbaar, en ik ben het gewend ( vario) meerblads te vliegen zonder E stab. Tevergeefs alles geprobeerd om het aannemelijk te maken, maar het ging gewoon niet. Oorzaak ligt volgens mij bij de belachelijk lichte bladen, 79 gram, waar alle andere soortgelijk bladen tussen de 127 en 146 gram liggen. Ik heb er dan ( tegen mijn principes) maar een beast x opgezet, en nu is't geen probleem meer..
Gewoon effe ter info..
Greets,
Didier
Hartelijk dank voor je reactie "Brute".De conclusie wat mij betreft is dat het niet zoveel uitmaakt welke bladen je kiest als je een estab gebruikt zoals jij, Logos1.
Volgens mij heeft de Beast v3.08 dat, of niet Marco?Een E-stab die virtuele swashverdraaiing heeft is wel vele malen makkelijker natuurlijk. Groet, Bert
Volgens mij heeft de Beast v3.08 dat, of niet Marco?