Ik zou het bed draaien ...dan steekt het minder diep 1.60 is meer dan breed zat en anders zit je op 2 meter
Sent from my SM-G903F using Modelbouwforum.nl mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou het bed draaien ...dan steekt het minder diep 1.60 is meer dan breed zat en anders zit je op 2 meter
En dan verhoogd? Dan kan er een zitgroep voor en de quad of mountain bikes eronder. Veel gebruikte setup
De verhoogte vloer is enkel voor doorvoer elektronica, omdat de rij accu onder het bed komt.Je kan er ook een treinzit van maken aan een zijkant dan een bergkast ernaast die van buiten af bereikbaar is..ook zie ik dat je een verhoogde vloer gebruikt vaak zijn die van buiten ook bereikbaar voor ski's en dergelijke
Ok. Maar in de echte campers is het vaak een meter ofzo van de vloer. Zodat je onder het bed een "schuur" hebt. Voor een mini. Smart. Of iets andersDe verhoogte vloer is enkel voor doorvoer elektronica, omdat de rij accu onder het bed komt.
Welke dikte van pvc gebruik je voor de binnen - / buiten wanden ?
De deuren en deuren voor de garage , komt hier ook een scharnier in of zou je het fake gaan maken dat het gewoon niet open / dicht zou kunnen .
Ik heb ook wel bouw tekeningen van een oplegger met woonst er in , maar dit is dan wel op schaal 1/18 en kan hier zeker van jou af kijken hoe jij dingen in elkaar zet .
Gaan bij jou de ramen bij jou klap of schuif ramen worden en ja ook weer de vraag of je deze manueel open zouden kunnen of niet ?
Blijven door gaan , kan ik van jou kijken hoe bepaalde dingen kan gaan bouwen .
Echter een vraagje voor jou daar ik mogelijk Revell contacta liquid lijm zou willen gebruiken , denk jij dat deze goed genoeg is om pvc te lijmen daar ik zie dat jij Duitse lijm hebt gebruikt voor het verlijmen van jouw pvc ?
De ramen gaan niet open te veel werk.
Goed bezig Marceline, leuk de details ven de accessoires.
Hoeven ook niet open , gewoon airco erin bouwen
Succes met de afbouw![]()
Precies op dak de airco. En nog paar dingen besteld vandaag voor de inrichting en voor de Scania.
Zo die schotel antenne zoals ook op dak van die Scania te zien , waar koop je die aan of hoe bouw je die als vragen mag ?