Ja die heb ik twee keer onder mijn trekker.. mooie as.. wat ga je voor achter assen gebruiken?Oke dan gaan we kijken voor zo,n aangedreven asBekijk bijlage 268371
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja die heb ik twee keer onder mijn trekker.. mooie as.. wat ga je voor achter assen gebruiken?Oke dan gaan we kijken voor zo,n aangedreven asBekijk bijlage 268371
heb momenteel twee tamiya achter assen onder de man zitten, en een versnellingsbak met diff lock.Ja die heb ik twee keer onder mijn trekker.. mooie as.. wat ga je voor achter assen gebruiken?
Tamiya heeft wel een andere overbrenging dan lesu in de assenheb momenteel twee tamiya achter assen onder de man zitten, en een versnellingsbak met diff lock.
lesu is beetje duur kwa assen, het moet wel betaalbaar blijven.Tamiya heeft wel een andere overbrenging dan lesu in de assen
Mooi die had ik nog niet gezien..nu een mooie 4 link erop bedenken en bouwenTug, kwam deze tegen bij Wetronic, deze stuuras werkt wel samen met de tamiya assen.Bekijk bijlage 268446
Voorlopig denk werk hoe ik dit ga oplossen, ideen, tips zijn welkom.
Je kan uit een blokje aluminium..een U maken die van voren of van achter over de bevestig gaten op de as past. Dan in de brug van de u zo laag mogelijk aan de zijkant een gaatje met draad tappen.. voor de bevestiging van de torsie arm. Vaak staan de armen aan de onderkant zo laag mogelijk en recht naar voren.Goedenmorgen, bedankt voor de tips Tug. Even wat dingen opgezocht. die assen met ogen zijn te maken en bevestiging chassis foto 3, eerder het probleem bevestiging aan de assen zelf.Bekijk bijlage 268486 Bekijk bijlage 268487 Bekijk bijlage 268488
De onderste foto is een 3 link..als je goed kijkt zie je de panhard stang rechts op de foto boven op de as vast zittenGoedenmorgen, bedankt voor de tips Tug. Even wat dingen opgezocht. die assen met ogen zijn te maken en bevestiging chassis foto 3, eerder het probleem bevestiging aan de assen zelf.Bekijk bijlage 268486 Bekijk bijlage 268487 Bekijk bijlage 268488
Je kan uit een blokje aluminium..een U maken die van voren of van achter over de bevestig gaten op de as past. Dan in de brug van de u zo laag mogelijk aan de zijkant een gaatje met draad tappen.. voor de bevestiging van de torsie arm. Vaak staan de armen aan de onderkant zo laag mogelijk en recht naar voren.
Je kan dan op het zelfde U blok boven op nog een gaatje tappen voor de torsie armen die je in V naar het midden op het chassis vastzet
Inplaats van eenU kun je ook 2 stukjes dikke strip nemen..zo bij de gamma uit het rek.. 1 strip boven op de as perkant en eentje eronder en dan over de 2 bout gaten van de as vastzettenEen U maken uit aluminium blokje gaat hem niet worden door gebrek aan kennis en ervaring en gereedschap hiervoor.
Of assen nemen van een trail voertuig hier zitten bevestigings punten voor 4 link suspension zoals bij de Toyota high lift.
Die banden op de foto zijn van een unimog kan je vinden bij www.tamico.de onder reifen.welke banden maten heb jij zoal hiervoor gebruikt ?
binnen + buiten diameter als ook de band breedte ?
Inplaats van eenU kun je ook 2 stukjes dikke strip nemen..zo bij de gamma uit het rek.. 1 strip boven op de as perkant en eentje eronder en dan over de 2 bout gaten van de as vastzetten
Juiste keus..maar dan nog kun je voor weinig een 4 link maken voor all 3 de assenik denk dat ik het simpel hou zonder veel onnodig geld te verspillen en een lesu aangedreven vooras koop die passend is op tamiya truck assen.
Juiste keus..maar dan nog kun je voor weinig een 4 link maken voor all 3 de assen