Manual / bouwverslag DJI flame wheel F450 (F330)+ instellen Naza Controller + GPS upgrade + Demo en

Manual / bouwverslag DJI flame wheel F450 (F330)+ instellen Naza Controller +...

Binnen de Eu is er geen heffing behalve de btw ;)
Het warehouse zit in Duitsland /de UK of ergens binnen de EU

Laatst bewerkt:
Binnen de Eu is er geen heffing behalve de btw ;)
Het warehouse zit in Duitsland /de UK of ergens binnen de EU

De eu warehouse staat tegen de Belgische grens in Nederland ergens;-)

En bestellen in de uk kan volgends mij niet:-) en als het wel zou kunnen komt het via het vliegvels en krijg je alsnog duane er boven op;-)

Je kunt beter de goedkopere van 2200mah in meervoud kopen en een pitstop tussendoor maken dan met een baksteen ;) een 15min record te willen breken

Hahaha baksteen. Vind hem lekker vliegen met me baksteen lipo maar ja ik weet niet hoe het aanvoelt om met een lichtere lipo te vliegen. Zal het eens proberen met een lichte 2200mah dus.

Manual / bouwverslag DJI flame wheel F450 (F330)+ instellen Naza Controller +...

Als je besteld in het EU warehouse komt het overal vandaan: Duitsland/Belgie en UK
Soms is je bestelling er binnen 3 dagen en soms zoals nu bij mij al een week onderweg

Of de voorraad klopt niet of ze verkopen soms wat ze niet hebben maar nog moet komen
Uit? Ja China ;)

@afiso had er een 3700mah op zitten: lekker lang vliegen maar je merkt er niet veel van qua vlieggedrag.
5000 klinkt weer veel maar als het werkt voor je prima :)

Jens, je kan bijna alles kopen maar ik raad het je af om zenders en Videozenders te kopen. heb gehoord dat ze die gewoon inpikken bij de douane.

Ja dat hadde ze mij ook al gezegt , wou eerst een walkere 350 uit china bestellen .
Kreeg toen te hore dat hij door duane kon ingepikt worde toch maar niet gedaan .
En hoelange vliegtijd had je met 3700 mah ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog eens een vraagje moeten de vijsjes gelocktid worden?

Ja daarmee bedoel ik maar gaan ze echt ook los na een tijd v

Preflight check is controlleren als props goed vast zitten;-) en als ze vast zitten gaan ze niet snel los in de tijd dat je vliegt:-)

Preflight check is controlleren als props goed vast zitten;-) en als ze vast zitten gaan ze niet snel los in de tijd dat je vliegt:-)

Betekent 1 prop los of stuk gaan gelijk als een baksteen naar beneden crashen?

Wil eens boven water gaan vliegen maar ben bang dat ik naar beneden crash door een defecte prop of motor 8O

Ja dat heb je altijd je kan eens hoog in de lucht gaan en dan kan het ook gebeuren zo iets kan altijd gebeuren

Afiso kijk eens in me youtube channel is in begin wel eng bove water vliegn maar houd het ook spannend;-)

Back