Manual / bouwverslag DJI flame wheel F450 (F330)+ instellen Naza Controller + GPS upgrade + Demo en

full

Met verlichting...

Laatst bewerkt door een moderator:
deze soldeer je bij de +/- van de esc's of de +/- waar je de lipo aan sluit

je kan beter Graupner E props 10 x 5 bestellen , zijn wel duurder maar wel zoveel beter ;)

Nick

graupner en dji 1038 props besteld. Eerst veel oefenen met de dji 1038 props en daarna de graupner op.

Is gewoon zo'n led-plakstrip van Hobbyking waar je een stukje afknipt...
(pagina's linken is een beetje onhandig op de iPad)

Het heet "Turnigy High Density light strip" (white)

HD

Als je eigen moeren gebruikt de borgmoeren gebruiken (met blauwe plastik rand erin), geen locktite.
die vanDJI zijn zelfborgend toch (geen idee)?

die van mij in ieder geval niet , ik zet deze niet vast met loctide.
beste is na elke vlucht dit even te checken ;)

Nick

Klopt zijn "alu non lockende prop cone-tjes".
Maar wat wel leuk werkt is een drupje nagellak. Of goed vast zetten. En af en toe checken, en bij crash of iets waarmee je iets raakt tegen de prop alles langslopen.

Ja ben vaste klant, gebruik het veel op metaal plastick delen. Ze kijken me ook altijd wat raar aan als ik weer bij de kruidvat een potje haal...

Vooral het kwastje moet niet te breed zijn. Ik heb goede ervaringen met MAX en een of andere "gelcoat shine" spul, kost 2.99. en ruikt niet chemische, want das ook nog even opletten, je wilt niet dat et spul aantast. Dus de snel drogende rommel vergeten!

Hallo heren,

Man man man man man. Al die tijd dacht ik dat oranje licht goed was en rood fout in manual en gps mode. Ik kan me voor me hoofd slaan. Ik met de kompas, rondjes draaien net of ik salsa dans en draaide ik ook nog rondjes met me lichaam en de quad copter in m'n hand. Stil staan en de copter rond draaien dus na het zien van deze video OxMjTjywbYc[/media] to Calibrate the DJI NAZA Compass - YouTube

Had dat plaatje verkeerd gelezen Emil.

Back