Mario Rossi weg bij NovaRossi!

Zijn er nou al een keer foto's van de binnenkant van dit torretje?
Ziet er aan de buitenkant niet verkeerd uit.

Hoeveel zou er al getest zijn met deze motoren? Dit gezien de betrouwbaarheid...

Tot zover bekend is Daniel Vega uit spanje de eerste officiele fabrieksrijder voor de Ninja motoren.
Daniel Vega is een groot gerespecteerd 1/8 off road rijder en Mugen fabrieksrijder, zat eerst bij Novarossi voor de overstap :)

Goed Daniel VEGA ook wel bekend van de VEGA motoren......zal denk ik niet zo snel overstappen gok ik net nu ze hard bezig zijn met zijn motoren lijn.

Nee Michiel, dat schijnt toch een ander te zijn.....

Ik dacht het eerst ook, maar gezien het feit dat Daniel v/d Drift gesponsord is door VEGA heb ik dat eens gevraagd.
Immers Daniel Vega reed met Novarossi op het grote indoor evenement in Antwerpen laatst, terwijl dezelfde Daniel Vega in Messina met VEGA motoren reed dacht ik.....

Dat met die namen heb je ook met de heren Rossi......

Dit is de Daniel Vega waar ik het over heb, heeft zover ik weet iniedergeval Offroad nog nooit met Vega motoren (Cipolla motoren met novarossi carbs) gereden.

vega_small.jpg

Mja, zolang de echte motor van Ninja nog niet uit is kunnen we d'r nog niets over zeggen :)

Ben wel benieuwd, Overigens zeggen een aantal mensen dat de MR-12 (2.11cc?) geen 2.11cc zou zijn, maar iets meer, volgens de specs op de site en berekening...

Ik had begrepen dat Rick Vrielinck vertegenwoordiger is geworden voor MID-Mugen en dus het komende jaar weer Mugen rijdt. Mij lijkt het dat deze Ninja motoren het vermogensbron wordt.

Roelof zei:
Ik had begrepen dat Rick Vrielinck vertegenwoordiger is geworden voor MID-Mugen en dus het komende jaar weer Mugen rijdt. Mij lijkt het dat deze Ninja motoren het vermogensbron wordt.

Dat ie voor mid-mugen ging rijden had 'k ook al ergens gehoord/gelezen.
De ninja dingen zouden idd nieuwe motor van mugen worden, en mid-mugen is distributeur van de dingen voor Nederland en Duitsland. Lijkt me dat ie er dan wel mee gaat rijden ja....

En het gaat maar door:
NovaRossi stopt met productie van JP motoren, en JP zal voortaan O.S. motoren modificeren....

jpOS_small.jpg
jpOS2_small.jpg

' The pictures we have show a modified OS V-spec, with black head and some special inner workings we believe! As of yet we do not know if JP will have their own engine line manufactured or return to modding other brand engines.'

Bron: Neo-Buggy.net

Op de foto is het een offroad versie.

JP is een tuner dus is het logisch dat andere fabrikanten zijn kennis willen gebruiken...
Tot zover heeft OSmax geen competieve onroad motor maar wie weet wat de samenwerking kan brengen.

Tot nog toe had ik steeds weer gelijk, Nismo, dus ook dit zal wel weer goed zitten.

Nürnberg gaat echt veel nieuws brengen, het is al echt aan het 'rommelen'....

Bart_Banaan zei:
Tot nog toe had ik steeds weer gelijk, Nismo, dus ook dit zal wel weer goed zitten.

Nürnberg gaat echt veel nieuws brengen, het is al echt aan het 'rommelen'....

Eerst zien dan geloven, er zijn al zoveel "geruchten". Zolang ik / wij niets van JP persoonlijk horen blijven het speculaties.

Het is natuurlijk wel goed om meerdere partijen op de markt te zien, let wel op dat dit aan de andere kant ook slecht is voor de business. Ninja zal het op moeten nemen tegen een Novarossi, Picco, Mega etc etc ... Dit kunnen ze alleen met een substantieel marktaandeel.

Back