Mario Rossi weg bij NovaRossi!

Nismo zei:
Dat staat dan even in schril contrast met het voorgaande ... :wink:

Zo zie je maar hoe het borrelt in RC-land.... Nu had ik het weer mis, maar ja: geen fabrikant is zo glad als NovaRossi, dus ik had 't kennen verwachten...

'k zit nog te kijken voor 'n motor.. nu staat d'r een r&b op de planning maar als de ninja goed is van binnen is dat natuurlijk ook 'n keuze :)

Het is natuurlijk nog steeds de kat uit de boom kijken maar gezien Mario Rossi erachter zit zal het vertrouwen te geven.

Bart_Banaan zei:
Het is zelfs zo dat JP nou de officiële distributeur voor Frankrijk van NovaRossi is geworden! De eerdere importeur/distributeur (DJTS) heeft geen contract meer, en JP is nou dé distributeur van NovaRossi in Frankrijk...
Nismo zei:
Dat staat dan even in schril contrast met het voorgaande ... :wink:

Oke, Nismo blij (en gefeliciteerd :wink: ), kan hij verder rijden met de JP's......

Bart_Banaan zei:
Zo zie je maar hoe het borrelt in RC-land.... Nu had ik het weer mis, maar ja: geen fabrikant is zo glad als NovaRossi, dus ik had 't kennen verwachten...

You can't win them all.........

_cyclops_ zei:
Mja, och, ben toch van mening dat de eerste productie nietecht super zou zijn, ik ben er iig niet zo happerig op hoor :)

Ach, ik zie niet zo'n verschil tussen deze eerste productie van dit nieuwe merk en een totaal nieuwe motor van een bestaand merk......
Ik ben ook in zee gegaan met Mega :wink:
Goed, die worden gemaakt door een bestaande fabriek en dit is natuurlijk compleet nieuwe...

Maar ik snap je terughoudendheid......

M7H zei:
Oke, Nismo blij (en gefeliciteerd :wink: ), kan hij verder rijden met de JP's......

You can't win them all.........

:lol: Konden we al, ik reageerde er hier alleen op omdat er m.i. te veel wordt gespeculeerd. De media pakt in het algemeen zaken op zonder te weten waar de klepel hangt.

M7H zei:
Dat is bekend Pieter.....

Het blokje ziet er zekers mooi uit van buiten, maar van binnen? Ik ben zelf altijd terughoudend met nieuwe motoren, eerst zien presteren dan geloven. Daarnaast zie je helaas te veel dat er altijd kinderziektes in een motor zitten het eerste jaar...

Als Mario de eerste keer een goed blok kan neerzetten, petje af!

M7H zei:
_cyclops_ zei:
Mja, och, ben toch van mening dat de eerste productie nietecht super zou zijn, ik ben er iig niet zo happerig op hoor :)

Ach, ik zie niet zo'n verschil tussen deze eerste productie van dit nieuwe merk en een totaal nieuwe motor van een bestaand merk......
Ik ben ook in zee gegaan met Mega :wink:
Goed, die worden gemaakt door een bestaande fabriek en dit is natuurlijk compleet nieuwe...
Maar ik snap je terughoudendheid......

Ik denk dat 't vooral bij mega met de prijs te maken had waarom 't niet helemaal super van kwaliteit was, dan nog eens de druk om 't snel af te krijgen etc etc... 'k vond dat niet vreemd.... wel grappig om nu te zien dat er een nieuwe conrod is die beter zou zijn.. opvallend ;)

Back