Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zag ook kero opties voorbij komenVanavond even spelen
![]()
Ok Heren bedankt allemaal. ik ga het aankomend weekend het eens uitproberen en ik houd jullie op de hoogte of het me gelukt is
Sander Bedankt voor de tip
sander kan je ook de dip uit de ecu halen rond de 50k rpm daar kruip die hee en dan klapt die in een keer naar 120k
Dan ben ik benieuwd hoe de ramps staan. Die kunnen tot 50 en 90k erg laag staan en daarvoorbij opeens heel hoog. Ik heb de standaard curve van gaspar nu in de ecu gezet om te testen. Ik had een hele felle eindsprint in de accelleratie omdat mijn ecu van een wren heli af komt, dat was ook goed te zien in de curves.
Kunnen jullie de curves eens plaatsen hier? Ben wel benieuwd.
mmmh.... dat verwachte ik al maar dan heb je geen ramps (geconfigureerd, maar wel de standaard). Mocht je fadec nog gek doen met de andere motor dan wil ik hem wel een keer testen. Tot nu toe doen ze het hier allemaal goed.
Ik heb de waarden nu ingesteld na de standaard waarden (wat je ziet in het ramps scherm voordat je de fadec instellingen inleest). De standaard curve lijkt best goed. Ik ga nog testen wat hij doet als ik overal 255 inzet, dat bevalt in mijn andere fadec goed maar kan niet of slecht werken in een R. De niet R met 255 werkt prima.