MCOL MultiCopter Outlawz Limburg

PDB's van blackout zijn niet los te verkrijgen
met uitzondering van "kassaBon" van vorige Blackout en "foto" van je Gescheurde of beschadigde PDB
ik heb via de site een pdb kunnen bestellen. En al betaald. Heb alleen nog geen bevestiging gehad van verzending. Bij het pdb van de hex staat het wel nadrukkelijk erbij. Ben benieuwd

Bij Readymaderc kun je ze volgens mij ook gewoon los bestellen.
MRP hanteert inderdaad deze regel, maar niet alle shops doen dit.

Had dat maar gezegd @joepstar, had ik er één mee besteld. Scheelt weer verzendkosten ;)

readymade RC heeft ze niet op voorraad zit nu denk zo'n 2 maanden te wachten op bestelde PBD's. (exact 2 maanden zelfs) :confused::mad:
heb contact met ze gehad vanwege de lange tijd. kreeg reactie van readymadeRC en Get FPV dat het heel lastig is die gast van BO te pakken te krijgen en een duidelijk antwoord te krijgen op de vraag wanneer hij eens gaat leveren. o_Oo_O
zijn reputatie is zeer slacht aan het worden op gebied van leveringen en nakomen van afspraken. althans dat is wat ik hier en daar gelzezen heb. Jammer dat wel mooi product slechte productie. :(

of er moet iets anders zijn waar ik geen weet van heb dat kan natuurlijk nog.:cool:

Ik weet niet of het gaat passen maar je kunt wellicht ook een van de PDB's nemen voor een ZMR frame. Die zijn wel beschikbaar in verschillende vormen, met verschillende features :)

Blackout miniH is het meest geliefde frame en dus ook het meest verkochte
dus dan krijg je vanzelf dat alles altijd out-of-stock is
(het is al verkocht voordat het gemaakt is)
mr.Blackout werkt hard om alles op stock tekrijgen.. hij kan ze niet uitpoepen helaas

Als dat de keuze is, heeft Blackout nog steeds de sterkste frames volgens mij. De ZMR250 is ook in Carbon te krijgen maar delamineert eerder dan die van Blackout. Met G10 heb ik geen ervaring. Berichten zijn er wel goed over.

Nadeel van de Blackout dat ze op dit moment echt slecht leverbaar zijn. Ze weten niet eens wanneer de volgende batch weer komt.
ik vlieg met een frame van ron
en net als BO en ZMR gaan ook die welleens kapot. :p
bedoel dat gebeurd, ik heb BO frames in tig stukken gezien na het raken van een boom. :eek:
ik heb de clone ook in stukken gezien bedoel tegenhouden kan je niet en doe je niet. :oops:

wat een overweging zou kunnen zijn is inderdaad de levertijden van BO die zijn rampzalig te noemen. (MRP kan hier ook niks aan doen heel de wereld heeft er last van)
koop een BO frame breek een arm en je vliegt over een maand of 2 weer als je geen spares en pech hebt, :confused:
koop een clone en je hebt de volgende of de dag erop je spares in huis altijd op voorraad. koop een extra frame als spare en je bent nog steeds goedkoper uit als 1 BO frame.
zeg niet dat een BO frame slecht is zou er zelf ook mee vliegen als er voldoende parts beschikbaar zouden zijn. maar dat vind ik een risico bij meneer BO dus kies ik voor me lol :)en vlieg ik met materiaal wat uit voorraad te verkrijgen is. ;)

vlieg zelf nu een halfjaar hou rekening met het feit dat ik niet normaal kan doen o_O G10 clone. heeft me 3 armpjes en een topdek gekost tot nu toe. oh en een paar standoffs. :rolleyes:

Ik neig steeds meer naar de G10 clone inderdaad. Dan kan ik meteen de 5" armen laten maken.
Ik mis dan alleen nog het PDB, maar die zou ik er ook later in kunnen bouwen als ze 'eindelijk' weer voorradig zijn.
Valt me op dat er nog geen clone PDB's zijn voor de Blackout Mini.

Blackout miniH is het meest geliefde frame en dus ook het meest verkochte
dus dan krijg je vanzelf dat alles altijd out-of-stock is
(het is al verkocht voordat het gemaakt is)
mr.Blackout werkt hard om alles op stock tekrijgen.. hij kan ze niet uitpoepen helaas
absoluut mee eens
maar inmiddels is hij miljonair en kan hij wel wat investeren aan productie capaciteiten lijkt me toch?

zijn frames is het frame wat men wil in de FPV scene.
wat begrijpelijk is het is ook een mooi frame

Valt me op dat er nog geen clone PDB's zijn voor de Blackout Mini.

ja een armpje of Framepje namaken kan iedereen
maar een PDB is andere koek :)

vindt het ook ff klote dat er geen voorraad is,,
en ja .. het is een paar tientjes duurder als een clone
maar die man moet ook Belasting betalen en hier in NL ook nog eens :confused::eek:
Hopelijk is het snel opgelost met de voorraad .. hij werkt er tenminste aan
hij zorgt dat er genoeg kan worden opgestuurd om de Transport kosten laag tehouden

ja een armpje of Framepje namaken kan iedereen
maar een PDB is andere koek :)

vindt het ook ff klote dat er geen voorraad is,,
en ja .. het is een paar tientjes duurder als een clone
maar die man moet ook Belasting betalen en hier in NL ook nog eens :confused::eek:
Hopelijk is het snel opgelost met de voorraad .. hij werkt er tenminste aan
hij zorgt dat er genoeg kan worden opgestuurd om de Transport kosten laag tehouden
al die pdb's zijn hetzelfde? dan is het toch een kwestie de productie opschalen als er zoveel vraag naar is?

Als hij ze bij meneer de chinees laat maken, dan is het maar afwachten wanneer je weer aan de beurt bent.
Een bepaalde PDB batch voor de ZMR250 liep planning technisch ook zwaar verkeerd. Geen peil op te trekken.

De BO PDBs passen niet op de zmr frames of andersom zover ik weet

Als je dan toch goedkoper wilt (waarom niet toch?) ben je voor 35 (frame) en 7 (pdb met leds en 5/12v) euro klaar
Het is een mix van carbon en glasfiber
Lichter dan een BO mini frame: dus andere kwaliteit?

Ieder kan kiezen maar ik zou het wel weten ;)

Back