Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik heb via de site een pdb kunnen bestellen. En al betaald. Heb alleen nog geen bevestiging gehad van verzending. Bij het pdb van de hex staat het wel nadrukkelijk erbij. Ben benieuwdPDB's van blackout zijn niet los te verkrijgen
met uitzondering van "kassaBon" van vorige Blackout en "foto" van je Gescheurde of beschadigde PDB
thanks danny,
ik vlieg met een frame van ronAls dat de keuze is, heeft Blackout nog steeds de sterkste frames volgens mij. De ZMR250 is ook in Carbon te krijgen maar delamineert eerder dan die van Blackout. Met G10 heb ik geen ervaring. Berichten zijn er wel goed over.
Nadeel van de Blackout dat ze op dit moment echt slecht leverbaar zijn. Ze weten niet eens wanneer de volgende batch weer komt.
absoluut mee eensBlackout miniH is het meest geliefde frame en dus ook het meest verkochte
dus dan krijg je vanzelf dat alles altijd out-of-stock is
(het is al verkocht voordat het gemaakt is)
mr.Blackout werkt hard om alles op stock tekrijgen.. hij kan ze niet uitpoepen helaas
@kris1979 : ik denk als Ron 2000 Frames moet maken 'in 1 week' dat jij ook langer wacht dan 1 dag![]()
Valt me op dat er nog geen clone PDB's zijn voor de Blackout Mini.
al die pdb's zijn hetzelfde? dan is het toch een kwestie de productie opschalen als er zoveel vraag naar is?ja een armpje of Framepje namaken kan iedereen
maar een PDB is andere koek
vindt het ook ff klote dat er geen voorraad is,,
en ja .. het is een paar tientjes duurder als een clone
maar die man moet ook Belasting betalen en hier in NL ook nog eens
Hopelijk is het snel opgelost met de voorraad .. hij werkt er tenminste aan
hij zorgt dat er genoeg kan worden opgestuurd om de Transport kosten laag tehouden