MCOL MultiCopter Outlawz Limburg

dank je, dank je, dank je,

MAAR dit wordt mijn TEST quad, de bedoeling is helemaal CARBON.
Aangezien er nogal wat plaatjes CFK in zo'n Flip gaan, eerst maar eens in GFK (zwart gespoten) qua gewicht nagenoeg hetzelfde.

keep you informed....:p

goed zo kerel .... morgen middag? Brunssummerheide?? :xmas:

Laat maar weten, alles ligt startklaar hier..
komen we Peyke misschien nog tegen op de fiets :p

Hallo Allemaal,

Ik ben totaal onervaren op gebied van drone's maar ze hebben wel mijn interesse gewekt. Ben daarom ook van plan om een drone te gaan bouwen.
Wanneer hebben jullie weer een "meeting" ergens in de buurt (woonplaats landgraaf) zodat ik eens kan komen kijken wat er allemaal mogelijk is.... ?
gr
Arno

Hallo Arno

De komende tijd niet zo snel of het weer moet beter worden een paar dagen.
2 plekken die we nu opzoeken: Venlo of de Brunsummerheide

Volg dit draadje maar dan zie je het vanzelf

ik ga mij eerst nog wat verdiepen in de drone-technieken en ga ook zeker dit draadje volgen. ben erg enthousiast geworden na het bekijken van de beelden van de brunssummerheide. Hier kom ik vaak met de MTB en is geweldig om vanuit te lucht te zien...
Ik zie de combi al voor me...lekker op de MTB over de heide, en dan actiebeelden maken met de drone :-)

Landgraaf, Landgraaf,waar ken ik dat toch van????:rolleyes::rolleyes:

Hé, een dorpsgenoot, wordt het nog druk op mijn "prive" plekje. Moeten we dadelijk afspreken jij van 2 tot 3 uur, Jan van 3 tot 4, ik van 5-6 of eerder want dan is het donker....

Arnodrone, welkom, hier (en zeker in LANDGRAAF) is altijd wel iemand die je helpt.

gr slotracers-nl

welkom arnodrone,
is een leuk groepje hier mcol.
zitten idd een paar man kort bij je in de buurt,
waar in landgraaf,ben er zelf opgegroeit:confused:,en hebben dezelfde leeftijd.
greetz devil31

Ik ben nu nog LOS (op zicht) aan het vliegen en trainen... (Lees props testen tegen een boom en de grond)
Gisteren 4 getest, de boom was sterker.

Heb wel de FPV spullen bijna in huis, maar nu nog niet van plan om dat te doen. Straks trainen met de MCOL erbij ;)
FPV vliegen is makkelijker omdat je oriëntatie elke keer gelijk blijft (links blijft links etc)

Wordt een super jaar 2014!!

Mooi mooi :).
Ik ben begonnen met op zicht oefenen maar blijft lastig. Heb FPV spul al lang in huis en heeft ook al op een quad en hexa gezeten.
Beide copters zijn niet door de boomtest gekomen haha

Heb nu een H-Quar en overweeg nog een 450.
Welke setup heeft Danny op de 450?

Standaard DJI met Naza V1 als ik het goed heb, dan 5.8ghz Immersionrc en Fatshark
Hij heeft net als een aantal anderen een mini quad in aanbouw of gebruik, daar zit straks mijn FPV spul op
Wie weet ook op mijn F450, of ik moet het ombouwen

Mooi mooi :).
Ik ben begonnen met op zicht oefenen maar blijft lastig. Heb FPV spul al lang in huis en heeft ook al op een quad en hexa gezeten.
Beide copters zijn niet door de boomtest gekomen haha

Heb nu een H-Quar en overweeg nog een 450.
Welke setup heeft Danny op de 450?

die testen heb we allemaal ondergaan ;)
hoe meer vlieguren hoe beter dat het gaat , ikzelf kan maar 1x per week vliegen :( meestal 2 a 3 lipo's

word tijd voor ZOMER :cool:

welkom bij MC:vamp:L

Gr Nick

vandaag de 4de test vlucht gemaakt met de F450
ik heb de gopro nu op demping rubbers gezet , het beeld is vele malen beter :D
je ziet hem nog af en toe schudden , maar dat komt door de harde wind van vandaag , waaide eigenlijk te hard
ik ben tevreden

Nick

Laatst bewerkt door een moderator:
Pfff lama weet je zeker dat dat niet in de zomer was:p hiet heledag al min weer en geen zon.... en waar blijven die crashes :D

Patrick

Back