MCOL MultiCopter Outlawz Limburg

Ik ben gek op de zmr frames. I.cm. met pdb. Kosten geen drol en zijn voor mij perfect. Bo ziet er zeker beter uit. Maargoed de prijs.... maakt het voor mij niet aantrekkelijk

Gaat lekkah! Ik zit nog steeds te kutten om dat geval van mij fatsoenlijk te tunen.
Ben bang dat die rotte motoren gewoon te veel trillingen geven dat ik nooit een echt goed resultaat krijg.
Dus, 2204 2300kv's onderweg!

Ik v;ieg met de pids van Boris, koppie plakken en klaar. In zijn YT filpmje 1 van de laatste heb ik gebruik. i.c.m. CF 1.10

readymade RC heeft ze niet op voorraad zit nu denk zo'n 2 maanden te wachten op bestelde PBD's. (exact 2 maanden zelfs) :confused::mad:
heb contact met ze gehad vanwege de lange tijd. kreeg reactie van readymadeRC en Get FPV dat het heel lastig is die gast van BO te pakken te krijgen en een duidelijk antwoord te krijgen op de vraag wanneer hij eens gaat leveren. o_Oo_O
zijn reputatie is zeer slacht aan het worden op gebied van leveringen en nakomen van afspraken. althans dat is wat ik hier en daar gelzezen heb. Jammer dat wel mooi product slechte productie. :(

of er moet iets anders zijn waar ik geen weet van heb dat kan natuurlijk nog.:cool:
Sinds gister zijn de Blackout Mini H PDB's bij ReadymadeRC weer op voorraad. Van de 100 zijn er op dit moment nog 58 in voorraad, gaat weer lekker snel dus! Ik heb er alvast 1 besteld en een G10 frame bij Ron.
Wanneer de BO frames bij MRP weer op voorraad zijn, kunnen we nog altijd een originele aanschaffen.

Verder zijn zo goed als alle Blackout onderdelen weer op voorraad daar. Alleen de complete frames nog niet.
Verzenden is alleen erg duur daar. En de goedkoopste verzendoptie geven ze geen aankomstgarantie op.

ja ik heb het gezien zijn er 8 onderweg hahaha o_O
ja verzenden is idd duur en reken maar op naheffing ook.

maar goed readymaderc en getfpv zijn de enige die ze los mogen verkopen.
je hebt wel kans dat je de laatste versie PBD krijgt.

Zijn er nog mensen die moeten en gaan bestellen ? Misschien wat meer tegelijk bestellen en hiero naheffing en verzendkosten delen. Ik wil er ook 2 hebben

Ik heb ze gewoon op goed geluk via de goedkoopste verzendmethode bestelt.
Als je er één bestelt, betaal je ook geen invoer etc. Blijf je onder de 23 euro.

Vandaag frame naar de kloten geholpen (nee niet gevlogen, maar de zoveelste reeks vastzittende schroeven spacer rommel) dus op zoek naar een nieuw frame. Iemand tips? Wat er aan zit te komen van impulserc lijkt me wel wat maar kan lang wachten zijn ...

Het is jammer dat de blackout frames bijna nooit op voorraad zijn... en om er 2 of 3 te kopen als ze op voorraad zijn is me ook iets te veel van het goede.
Daarom heb ik gekozen voor de ZMR250

Ik heb mijn ZMR250 frames bij goodluckbuy vandaan... knap lastig deze te slopen.
Nu na 2 maandjes ziet het frame er niet meer zo best uit maar vliegt nog prima! geen slappe armen niks :D.

4p5mTzm.jpg

NDElbOs.jpg

sKRveHI.jpg

Ik heb alweer een nieuwe bijna af gebouwd dus als er wat gebeurt op het veld alleen even de top plate met fpv gear en de ontvanger overzetten en ik kan weer verder!

uMQKEU5.jpg

Vandaag frame naar de kloten geholpen (nee niet gevlogen, maar de zoveelste reeks vastzittende schroeven spacer rommel) dus op zoek naar een nieuw frame. Iemand tips? Wat er aan zit te komen van impulserc lijkt me wel wat maar kan lang wachten zijn ...

Ik heb een anakin gepreorderd, wss niet de sterkte van een BO maar is het proberen waard denk ik. Worden hopelijk 15/08 uitgeleverd.
Is maar om eens iets anders te hebben dan al dat BO geweld :cool:

Het is jammer dat de blackout frames bijna nooit op voorraad zijn... en om er 2 of 3 te kopen als ze op voorraad zijn is me ook iets te veel van het goede.
Daarom heb ik gekozen voor de ZMR250

Ik heb mijn ZMR250 frames bij goodluckbuy vandaan... knap lastig deze te slopen.
Nu na 2 maandjes ziet het frame er niet meer zo best uit maar vliegt nog prima! geen slappe armen niks :D.

Man wat heb jij uitgevreten met dat frame :D

Back