Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ha ha nice, maar vind meneer Blackout dat wel goedNee hoor daar komt het niet vandaan. Dit komt gewoon uit Nederland. Uit Noordwijk
Geen idee maar website bestond wel al een tijdje. We zijn de pagina aan het verhuizen zodat het binnen in www.dquad.nl blijft toch voor de zekerheid [emoji12] Wat een hobby was is een serieuze business geworden.Ha ha nice, maar vind meneer Blackout dat wel goed![]()
Weet je misschien of iemand motor/prop tests heeft gedaan met verschillende motoren en 4"HQ?
Als je 60A nodig gaat hebben is een 1000mah lipo eigelijk al lastig, zal je snel een 1300mah moeten hebben van min een realistische 45c.
Maar goed, ik heb eerlijk gezegd geen idee hoeveel een 4x4.5 HQ op een 2204 2300 cobra aan Amps trekt.
Met de standaard uitrusting zoals Davis aan gaf voor de inimini H kom ik heel grof uit op:
360gr (1000mah Nanotech excl frame)
391gr (1300mah Nanotech excl frame, Tattu 45c is iets lichter (20gr max))
Wat er dan op zit is: fpv cam, motoren, props, esc's, fc, lipo, vtx, rx, antenne, xiaomi yi
Ik heb geen idee hoeveel t frame weegt echter als refferentie weegt een QAV180 straks 85 gr.
AUW zou dan met een 1300mah Lipo op 476 gr komen.
Naar schatting moet die motor / prop combo ergens rond de 430gr moeten kunnen leveren.
Even afwachten wat de inimini h weegt maar denk dat t allemaal nog binnen de marge gaat passen.
De Blackout frames lijken wel onverwoestbaar. De mijne heeft al vele klappen opgevangen en bijna geen schrammetje te zien. Er lijkt gewoon veel verschil in Carbon kwaliteit. Kan ook niet anders met dit prijsverschil.
Maakt het wat uit?
Qua vliegeigenschappen maakt het allemaal geen bal uit. Bijna elke quad is goed te tunen en een ware racer van te maken. Daarnaast kun je voor 1 Blackout frame 3 ZMR250 frames kopen. Net wat je wil..
Ik vind sleutelen leuk, maar als het niet hoeft dan liever niet. En als ik dat kan afkopen met een duurder frame, kies ik daarvoor. Maar wanneer je een beperkt budget hebt, is de ZMR250 gewoonweg een prachtig frame met zelfs een PDB.
Een groter nadeel bij ZMR250 vind ik de breedte van de armen t.p.v. de motorbevestiging. Die zijn net wat smaller dan bij de Blackout waardoor bepaalde motoren dicht op de rand zitten waarmee je dus een groter risico loopt op schade aan de motoren.
Ondertussen als reserve quad een Blackout Clone gekocht van G10. Benieuwd hoe die zich houdt.
Ik bestel er ook 2![]()