meeting Maastricht

Zou me de volgende keer dan iemand iets hierover willen zeggen op msn ofzo, kan ook offline bericht zijn, maakt me echt niks uit, maar vind dit wel een beetje jammer zo :(

Ik heet trouwens Amando (zonder R dus)

@ Amando: je kunt je ook "abonneren" op dit topic en instellen dat je een mailtje wilt krijgen zodra er een nieuwe reactie geplaatst is, misschien dat dat een idee is!!!

Ik was er gisteren wel bij en heb me wel vermaakt ondanks het mindere weer.
Daarnaast ben ik er nou ook uit dat er een 2,4 ghz afstandbediening MOET komen.

Tot de volgende keer maar weer.

Groetjes,

Roy

(^&@*&^(@(!:onweer:

de meeting, helemaal vergeten! sorry jongens, zo druk gehad met vanalles en nogwat, dat het me ontglipt is.

hmm, 4 man, ook niet veel he. het zou volgende week beter worden. nieuwe meeting?

helaas is er een schokbreker overleden bij mij. die zal ik eerst moeten maken.

groeten,
Fabian

Is er weer animo voor een nieuwe meeting?

mij komt 12 juli pas weer voor het eerst goed uit. Dat is ivm een proefwerkweek van 2weken......

Huub

Sorry :p
De 12e kan ik opzich wel, kan dan alleen niet de buggy uittesten want de ventilator van de brushlessregelaar is geexplodeerd :rolleyes:
Die mot nog uit hongkong komen, maar mijn TT-01E is wel helemaal gereed/heel :p

Wie allemaal komt :

Huub
Amando
Roy
Didier
Nog mensen via rcdrift forum.

Komen jullie ook ?
Defty
Tom

Volgens mij is nou echt iedereen op brushless aan het rijden....:D

Ik kan wss ook nog komen met mijn Tamiya Durga, ventilator en nog andere stuff is binnen, moet het alleen nog ff morgen ophalen bij het postkantoor, dan snel bouwen en dan istie wel af voor zondag :p

Ik moet nog ff op reactie wachten van iemand, die iemand anders meeneemt (die 2 andere die toen ook aan het driften waren).
Dat horen jullie nog wel voor de 12e hoop ik.

moet het alleen nog ff morgen ophalen bij het postkantoor, dan snel bouwen en dan istie wel af voor zondag :p

Troost je, ik heb op de planning staan De Mini Van morgen af te hebben (rijdend en al !) :rolleyes::D:o:rolleyes: gekkewerk ? meen je maar.. Remsysteem , koppelingsysteem , koelsysteem , uitlaatsysteem moeten nog gemaakt / afgemaakt worden !

Ik kom iig wel langs, of het nu regent of niet :p

Lijkt me iig geen goed idee om een 9T brushless uit te laten op dat kleine stukje dat overdekt is, en nee, ik ga niet meer door de regen rijden met mijn auto, na 2 keer mijn spektrum ontvanger bijna dood te hebben gehad, is de lol er wel weer vanaf :p

Dus áls het regent, dan kijk ik maar gewoon :)

Vanaf hoe laat ongeveer ? :)

Ik kom iig wel langs, of het nu regent of niet :p

Lijkt me iig geen goed idee om een 9T brushless uit te laten op dat kleine stukje dat overdekt is, en nee, ik ga niet meer door de regen rijden met mijn auto, na 2 keer mijn spektrum ontvanger bijna dood te hebben gehad, is de lol er wel weer vanaf :p

Dus áls het regent, dan kijk ik maar gewoon :)

Vanaf hoe laat ongeveer ? :)

Ik ben er uiterlijk om 14:00 uur.
:mrgreen:

Back