meeting Maastricht

Hey hey,

het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit.
Dat plekje bij de Nachtengaal ziet er ook wel leuk uit, is weer eens een andere omgeving en kunnen we ook nog een stukje offroad rijden.

@ Levi, zal ik jou dan weer komen ophalen???
Kun je me meteen de weg wijzen :p, hahahahaha.

Groetjes,

Roy

@ Roy, kom je dan effe om 13:30 bij mijn vader thuis langs ?

@ Rest, Dit is het adres ;

Gemeentebroek 6
6231 Meerssen
043 3580121

groetjes,
Levi

Ik kom er ook aan (als ik de weg erheen vind :p)

Komt wel goed ;)

Trouwens, roy denk je er nog aan dat ik die regelaar heb ?
Moet ik die meenemen dan ?

@ Amando anders ga je gewoon met mij mee ik fiets moet je alleen ff wat langzamer rijden xD

@ the rest: heb er echt veel zin in!!!:D

Huub

Ik wil vooral met de highlift wat gaan crawlen , daar heb je super mooie scale achtig terrein liggen. Voor de gein neem ik ook wat dingen mee zoals sleepkabel , rijplaten , houten latjes om een brug te maken ik moet nog even kijken wat ik heb liggen.
Huub en ik hebben hier vorig jaar ook al vaker gereden ;
IMAGE_099-1.jpg

IMAGE_102-1.jpg

gr,
levi

Ik wil vooral met de highlift wat gaan crawlen , daar heb je super mooie scale achtig terrein liggen. Voor de gein neem ik ook wat dingen mee zoals sleepkabel , rijplaten , houten latjes om een brug te maken ik moet nog even kijken wat ik heb liggen.
Huub en ik hebben hier vorig jaar ook al vaker gereden ;
IMAGE_099-1.jpg

IMAGE_102-1.jpg

gr,
levi

Hmmm ansmann Master smacker met 9T brusless???!?!roept dat herrineringen op Levi...
:p

@ Huub: is geregeld, alleen nog ff kijken waar we mekaar afspreken (ik vraag het je wel op msn als ik je nog zie :rolleyes:)

@ Roy: oke, dat is dus ook geregeld :p

@ de rest: niemand die dan ook gaat offroaden (wat iets sneller gaat als crawlen) ? :p
Ik wil namelijk mijn buggy eens gaan uittesten, heeft nog niet gereden met mijn nieuwe motor erin :mrgreen:

Hey hey,

ik heb een paar auto's klaar staan om morgen mee te nemen, zowel off-road als on-road.
Ik zal ook een beetje gaan crawlen maar ook gewoon off-roaden, ligt nog niet echt een crawl motortje in mijn off-road :p.

Ik heb in ieder geval super veel zin in de meeting.

Groetjes,

Roy ;)

Ja zeker , een leuke locatie om te rijden en ook om na het rijden wat na te kletsen. Nieuwe clawler banden heb ik waarschijnlijk ook al gekocht op ebay.. ik had het idee dat ik beter op de velgen kon gaan rijden ipv met die std bandjes..

Hey hey,

de meeting was echt super en zeker voor herhaling vatbaar.
Ik moet mijn CC-01'tje ook maar eens gaan aanpassen, die "kreeek" klinkt echt niet gezond :eek:.

Tot de volgende keer, hahahaha....

Groetjes,

Roy

En toen ik eenmaal thuis dezelfde avond erachter kwam dat die van mij het gewoon deed als ik de motor er goed op had gezegt baalde ik er als ene stekker van. Maar er komt nu in ieder geval een reserve motortandwiel:p

Back