Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij kan een savage flux best met truggy banden.
Een verlaagde erevo gaat ook prima en een emaxx heb ik ook al eens zien rijden.
In principe wordt er voor zover ik weet alleen daggeld gevraagd aan niet-leden die willen rijden. Dit is 10 euro. Dus ook al kom je met iemand die al wel lid is en een sleutel heeft, zou je dit moeten betalen. Je kunt dan gebruik maken van de baan en de stroom/sleutel voorzieningen. Ik neem aan dat dit te regelen is met diegene die de sleutel heeft, of iemand van het bestuur indien deze aanwezig zijn.
Wat de exacte regels zijn weet ik echter niet. Daarvoor ben ik ook nog niet lang genoeg lid![]()
Er is niet altijd iemand aanwezig. In het weekend meestal wel.
Soms is het clubhuis ook open omdat ze met de treinen bezig zijn.
Het is dus altijd handig dit even na te vragen. Dit kan geloof ik wel op het forum van de mvw website.
Jammer genoeg ligt schiedam niet echt op de route...
Mocht je nu willen komen, dan kunnen we je altijd ophalen op het station in Purmerend.
Ik laat sowieso in dit topic even weten of we gaan. Maar die kans is vrij groot gezien de weersvoorspelling goed is.
Mocht je met de trein willen komen, dan stuur ik je wel even mijn nummer. Kun je bellen zodat 1 van ons je even oppikt.
Ik wil samen met KdV misschien binnenkort ook even langskomen...
Ik kom uit Ridderkerk (en kom dan langs Schiedam), dus wie weet kan je dan wel meerijden.
Echter,... Is het toegestaan om met een verlaagde Savage Flux met Truggybanden op de baan te rijden? Aangezien deze alleen voor Buggy's en Truggy's is???
Edit; Moet je ook betalen als als je geen lid bent maar wel samen met iemand met een sleutel bent?
Zou dit graag nog even bevestigd zien vanuit het bestuur zelf om een teleurstelling te voorkomen.
Edit: Of je moet nog een Truggy te leen hebben voor een dagje![]()