Meeting MVW Purmerend

Het ziet ernaar uit dat het morgen aardig weer blijft.
Daarom gaan Rick en ik waarschijnlijk rond de middag even richting purmerend.
Zijn er nog meer mensen vrij die zin hebben?

Jammer genoeg ligt schiedam niet echt op de route...
Mocht je nu willen komen, dan kunnen we je altijd ophalen op het station in Purmerend.

Ik laat sowieso in dit topic even weten of we gaan. Maar die kans is vrij groot gezien de weersvoorspelling goed is.
Mocht je met de trein willen komen, dan stuur ik je wel even mijn nummer. Kun je bellen zodat 1 van ons je even oppikt.

Ik wil samen met KdK misschien binnenkort ook even langskomen...
Ik kom uit Ridderkerk (en kom dan langs Schiedam), dus wie weet kan je dan wel meerijden.
Echter,... Is het toegestaan om met een verlaagde Savage Flux met Truggybanden op de baan te rijden? Aangezien deze alleen voor Buggy's en Truggy's is???

Edit; Moet je ook betalen als als je geen lid bent maar wel samen met iemand met een sleutel bent?

Laatst bewerkt:
Volgens mij kan een savage flux best met truggy banden.
Een verlaagde erevo gaat ook prima en een emaxx heb ik ook al eens zien rijden.

In principe wordt er voor zover ik weet alleen daggeld gevraagd aan niet-leden die willen rijden. Dit is 10 euro. Dus ook al kom je met iemand die al wel lid is en een sleutel heeft, zou je dit moeten betalen (maar ik neem aan alleen als je met eigen auto wilt rijden. Rijdt je af en toe met de auto van diegene die lid is, dan is dat volgens mij niet nodig). Je kunt dan gebruik maken van de baan en de stroom/sleutel voorzieningen. Ik neem aan dat dit te regelen is met diegene die de sleutel heeft, of iemand van het bestuur indien deze aanwezig zijn.

Wat de exacte regels zijn weet ik echter niet. Daarvoor ben ik ook nog niet lang genoeg lid ;) Misschien dat iemand van het bestuur daar wat meer over kan vertellen?

Laatst bewerkt:
Volgens mij kan een savage flux best met truggy banden.
Een verlaagde erevo gaat ook prima en een emaxx heb ik ook al eens zien rijden.

In principe wordt er voor zover ik weet alleen daggeld gevraagd aan niet-leden die willen rijden. Dit is 10 euro. Dus ook al kom je met iemand die al wel lid is en een sleutel heeft, zou je dit moeten betalen. Je kunt dan gebruik maken van de baan en de stroom/sleutel voorzieningen. Ik neem aan dat dit te regelen is met diegene die de sleutel heeft, of iemand van het bestuur indien deze aanwezig zijn.

Wat de exacte regels zijn weet ik echter niet. Daarvoor ben ik ook nog niet lang genoeg lid ;)

Ik had al op het forum van de mvb gekeken, maar daar kon ik niet terug vinden of er regelementen waren voor de voertuigen, vandaar dat ik het hier vraag..

En over dat dag geld had ik ook gelezen inderdaad, dat je dit dan moet betalen aan een lid/bestuur en je dan een dagkaart krijgt. Is er altijd iemand aanwezig op de baan? Of moet je met iemand gaan die een sleutel heeft vraag ik me nu af. We willen doordeweeks een keer komen overdag's.

Er is niet altijd iemand aanwezig. In het weekend meestal wel.
Soms is het clubhuis ook open omdat ze met de treinen bezig zijn.
Het is dus altijd handig dit even na te vragen. Dit kan geloof ik wel op het forum van de mvw website.

Er is niet altijd iemand aanwezig. In het weekend meestal wel.
Soms is het clubhuis ook open omdat ze met de treinen bezig zijn.
Het is dus altijd handig dit even na te vragen. Dit kan geloof ik wel op het forum van de mvw website.

Zal het eens inzien dan ;), thnx!

M.a.w. Als er 1/10's rijden liever niet, of je moet goed kunnen rijden..
Lijkt me duidelijk ;). Niet dat ik daar na 1,5 uur rijden voor jan *** aankom en niet kan rijden, daar gaat het me een beetje om.. 't is niet echt om de hoek voor me.

Edit: Misschien toch maar eens tijd om een 1/10 erbij te halen...

Laatst bewerkt:
Zo dat zou echt top zijn man. Hopelijk krijg ik morgen ochtend mijn pakketje binnen dan kan ik zonder meer komen rijden. Mijn zender lipo heeft t begeven doordat de zender op een of ander manier aan is blijven staan. En tja heb jammer genoeg geen reserve 3s 1800mah lipo liggen. Om hoelaat zouden jullie gaan?

Jammer genoeg ligt schiedam niet echt op de route...
Mocht je nu willen komen, dan kunnen we je altijd ophalen op het station in Purmerend.

Ik laat sowieso in dit topic even weten of we gaan. Maar die kans is vrij groot gezien de weersvoorspelling goed is.
Mocht je met de trein willen komen, dan stuur ik je wel even mijn nummer. Kun je bellen zodat 1 van ons je even oppikt.

Ik wil samen met KdV misschien binnenkort ook even langskomen...
Ik kom uit Ridderkerk (en kom dan langs Schiedam), dus wie weet kan je dan wel meerijden.
Echter,... Is het toegestaan om met een verlaagde Savage Flux met Truggybanden op de baan te rijden? Aangezien deze alleen voor Buggy's en Truggy's is???

Edit; Moet je ook betalen als als je geen lid bent maar wel samen met iemand met een sleutel bent?

Thnx man. Voor zover ik dacht mag alle 1/8 offroad op de baan toch? Ik zou niet. Kunnen denken waarom een savage niet zou mogen.

Zou dit graag nog even bevestigd zien vanuit het bestuur zelf om een teleurstelling te voorkomen ;).

Edit: Of je moet nog een Truggy te leen hebben voor een dagje :D

Dat heb ik wel ja, met
brushless mount en alles. Als je zin hebt om je elektronica ff over te zetten dan kan je daarmee racen!!

Laatst bewerkt:
Zou dit graag nog even bevestigd zien vanuit het bestuur zelf om een teleurstelling te voorkomen ;).

Edit: Of je moet nog een Truggy te leen hebben voor een dagje :D

Het bestuur volgt dit draadje waaschijnlijk niet dagelijks. Je zou even een mailtje kunnen sturen aan: bestuur@rc-mvw.nl
Dan krijg je op al je vragen antwoord

p.s., Purmerend is een echte 1:8 baan, dus ik denk dat je van harte welkom bent eerder heeft cenmonster (Secretaris @MVW) het volgende al gezegd:

In principe is het een 1:8 buggy/truggybaan waar natuurlijk ook 1:10 kan en mag rijden.
Met een grote 1:8 bedoel je waarschijnlijk een monstertruckachtig voertuig. Daar mag je ook op de baan mee rijden maar daar gaat de lol snel van af, want zo,n ding gaat zowat geen bocht om........maar goed het kan dus wel. Als het druk is moeten we wel een beetje rekening met elkaar houden dus als er een paar 1:10 buggy's rijden ga je daar niet met een 1:8 monstertruck of truggy doorheen boenderen, tenzij je heel erg goed kan rijden. A-fijn het meeste wijst vanzelf en we spreken elkaar meestal wel aan wat wel en niet kan. Er zijn natuurlijk wel wat regels en die worden je wel bijgebracht op de club/baan.

Back