Meeting MVW Purmerend

Ik haal die andere er wel tussen vandaan.
Heb tm eind november erin staan... Dus je kunt je eigen data aanpassen door onderaan op Een bijdrage bewerken te klikken en dan op het edit icoontje voor jouw naam.
Let wel op, je kunt dus ook andere data bewerken, maar ik neem aan dat dit wel goed gaat...
Voordeel van je eigen account is dat je hem kunt beveiligen zodat andere mensen hem niet kunnen aanpassen/verwijderen...

Laatst bewerkt:
Zal nog even goed moeten lezen hoe het werkt. Lijkt wel alsof mijn account ondertussen 2 keer is aangemeld.
Ga u eerst maar effe maffen, wellicht gaat het morgen beter.

Je hebt hem er nu 2x in staan ja.
Je moet je eerste toevoeging bewerken, dan gaat het goed.
Waarschijnlijk kun je hem nu alleen zelf weghalen. De linkjes hiervoor staan onder de tabel.

Edit, heb het inmiddels voor je aangepast. Moet nu goed zijn.

Laatst bewerkt:
Ik zu nu dat ik me twee keer erin heb staan. Hoe haal ik er eentje uit? Denk dat het fout is gegaan toen ik de extra data toevoegde net...
Met de aanpasknop kan ik alleen data aanpassen en niet de naam weghalen!

zoals ik zie word het dus zondag de 31e rijden op mvw?? m'n vader kan niet rijden de 14e wel. rick lukt het om mij op tehalen?

Hoelang duurt het meestal voordat je bericht hebt van MVW om lid te worden?

Heb maandagavond het formulier ingevuld, maar nog niets vernomen.

Jongens mooi initiatief......

Aan de verlichting wordt nog gewerkt dus dan kan er savonds ook gereden worden
zijn jullie met een flinke ploeg kan er overlegd worden om alsnog de kantine te openen, graag even in overleg. Zondag is de kantine sowieso open evenals maandagavond en donderdagavond op de clubavond. Af en toe is ook de kantine maandag overdag geopend als er mensen komen rijden die vrij zijn doordat ze bv in een winkel werken.

Zeker zijn er wel clubwedstrijden en ook nu zitten er weer een paar in de planning. Hou de MVW site in de gaten.

Heb je een transponder dan kan je inderdaad on-line je tijden bekijken. Als de kantine open is kan dat ook daar. Stroom is er altijd 220 en 12 volt.

Als er wat is of jullie hebben ideeën dan horen we dat natuurlijk ook graag

P.s. Rickyy je inschrijving heb ik voorbij zien komen en de factuur komt eraan.....zeldzaam mensen die graag willen betalen :-)

groet
secretaris MVW

Laatst bewerkt door een moderator:
er komen als het goed weer is nog 2 mensen richard en erik(cenmonster)

kunnen erik en ik de batle van zondag voor zetten.

en ik ga de site in de gaten houden want wedstrijden vind ik wel gezellig

Het is dat het te ver voor het mooie is voor mij om even op een zondag middagje langs te komen, jammer want kom graag een keer kijken ;).
Wie weet kan ik eens een dagje inplannen.

ps. Moet je lid zijn om er een x te mogen rijden?

robert dat hoeft niet je kan ook 1 dag rijden en gewoon dag geld betalen 10 euro voor een dag gezelligheid met hapje, drankje en stroom.

31 oktober gaan we. en 14 november gaan we weer mischien dan?? hou dit topic in de gaten zou ik zeggen lijkt me leuk te racen tegen de oude eigenaar van de vorza:o

@cenmonster: Zie de factuur wel binnen komen. Bedankt voor je bericht. Heb nog wel even een paar vragen:
- wanneer ik nog niets gehoort heb, moet ik dan wel een 10-tje betalen(zuinige hollander he;-) )?
- met wat voor auto`s mag je rijden? Snap bigscale niet, maar bijvoorbeeld met een savage flux XL? Hoorde dat een grotere 1/8 ook niet altijd gewaardeerd gaat worden...

Back