Meeting MVW Purmerend

Leuk man, moet zeggen dat de Flux wel een grote grap is op de baan ivm de Mugen's. Welke modoficaties had je aangebracht aan de Savage?
Welke banden/wielen?

Erg gaaf de filmpjes!

De Mugen doet het natuurlijk 10X beter dan de savage. De Savage reed ik met de standaard truck banden, was namelijk met de Mugen aan `t testen welke banden ik lekkerder vind rijden.

De Savage heeft gewoon nog een te grote stuuruitslag en is gewoon lomp! Wat ik aangepast heb: XL chassis, verbreders, stuuruitslag groter gemaakt, Savox 20kg stuurservo, 1717 motor, swaybar set, shocks korter gemaakt, stugere veren en vast nog wat kleine modi`s welke me nu niet tebinnen schieten.

Eigenlijk heb ik niet lang gereden met de Savage. Denk wat je op het filmpje ziet ook wel de totale tijd is.

De Mugen doet het gewoon erg lekker. Dit was mijn tweede keer op de baan. De eerste keer met de E-revo, toen heb ik meer gesleuteld dan gereden en nu de tweede keer met de Mugen en dat ging wel erg lekker!

Mooie filmpjes. Mag je vaker komen doen. De muggen gaan toch wel erg goed over de baan moet ik zeggen. Ik moet eerlijk zijn, en mijn jaloezie gevoelens flink onderdrukken.
Ik hoop zondag nog even met de revo over de baan te kunnen rossen

Helaas kan ik zondag niet, maar wanneer de andere mugen (van Telly (is herkenbaar aan de loslatende lak :lol: )) over de baan aan `t rijden is en je gaat daar eens goed naar kijken ben je erg snel verkocht. De auto rijd zo makkelijk en strak.

Bij de tafelberg merkte ik met de ERBE, na het rechte stuk, alleen te doen was wanneer je daarvoor vol in de ankers ging hangen. De Mugen kun je met een beetje aanremmen gewoon eroverheen laten knallen. Zo zijn er nog wel veeeeel meer voordelen op te noemen.

Ik moet nog werken die ochtend, dus weet niet precies hoe laat ik er kan zijn. Vermoed dat ik pas rond half 11 thuis kan weg rijden, dus ik ben er wat later. Als het weer maar goed is!

Ik wil er ook wel vroeg zijn, voordat het wemelt van de nitro's. Maar ik ben een beetje een sissy aan het worden, als het slecht weer is, wordt het denk ik Haarlem eens met de slash proberen.

Het weerbericht ziet er goed uit.
KNMI zei:
Zondagochtend is er vrij veel bewolking en kan er wat lichte regen vallen. In de middag blijft het overwegend droog en kan het hier en daar wat opklaren. De middagtemperatuur ligt rond de 13 graden.
Ik kom morgen ochten vroeg uit noorwegen terug. Probeer dan zo snel mogelijk thuis te komen en spullen in de auto te pakken.
Dus als het een beetje meezit ben ik er iets voor de middag.

ja ze zeiden vandaag ook volop regen ik heb nog geen drup gevoeld. morgen word goed en als het een beetje spetert ach we zijn niet van suiker.

Ai, dat is ook niet gezellig...
Maar als het dit weer blijft ben ik bang dat ook ik moet afhaken. Heb weinig zin om in die natte zooi rond te rijden.

Even afwachten dus.

Waarmee ga je in haarlem rijden?

Net even op buienradar gekeken.
Er komt nog een heel groot regen gebied aan vanuit het zuiden, die naar het noorden trekt.

Denk dus dat ik ook moet overslaan :(
Volgende keer beter...

Haarlem is indoor toch?
Waar zit dat precies? Misschien kom ik wel even kijken.

Laatst bewerkt:
Yes, indoor,

Surinameweg 3 in Schalkwijk 2035VA te Haarlem

Ik ben daar niet de hele dag, ga zo weg, en ben er tot een een uur denk ik

Ah, das aan de korte kant. Zal eens kijken of ik tijd heb, anders komt het wel een ander keertje.

Ik hoop wel dat Robert even deze site in de gaten houdt en niet daarheen rijdt. Ik kan hem namelijk niet mee terug nemen ;)

EDIT:
Ziet ernaar uit dat het wat sneller aan het opklaren is... Wie weet toch nog even kijken. Dan zal ik er vanaf een uurtje of 1-2 zijn denk ik.

Laatst bewerkt:
Back