Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Scroll naar boven, klik op Discussietools; hier kan je "abonnement uitzetten" kiezen.Als ik reageer op een discussie, dan wordt er automatisch ingesteld dat ik een abbonement heb op die discussie. En ik krijg niet gevonden hoe ik dat uit kan zetten, als dat überhaupt kan!
Tja, de "klassieke" manier van replyen is vrijwel net zo snel nu. Het lastige van het snel-reageren-venster is dat als ik op "end" klik om naar de laatste reaktie te gaan, dan kom ik bij dat venster, en moet dan eerst weer één page up om bij de laatste post te komen. Dit was altijd al zo, maar leek me nu niet meer nodig.@ bdoets: ik gebruik alleen maar 't snel reageren, dus die mag écht niet weg!![]()
*SMACK* Je bent geweldig!Scroll naar boven, klik op Discussietools; hier kan je "abonnement uitzetten" kiezen.
Gelukkig maarMaar, ik kan er best mee leven hoor...
*SMACK* Je bent geweldig!![]()
Het valt me op dat ik een bericht niet meer kan deleten. Net reageerde ik ergens op, en ontdekte vervolgens dat er nog een pagina achteraan kwam waardoor mijn reaktie niet zo zinvol meer was... vroeger kon je dan not deleten, maar dat gaat kennelijk niet meer.
Geen ramp hoor... moet ik maar beter opletten...
Bart
Hoi Ik krijg geen mail meer van mijn arbotjes.
Terwijl er wel is gepost.
?????????!!!!!!!!
Staat echt wel ingesteld op direct mail!!!
Han.
Ja, ik ben er mee bezig!! is een raar probleem mee, ik werk er aan.
Ben blij dat ik niet de eenigste ben, Dacht al dat het aan mij lag![]()