Meld hier de kleine schoonheidsfoutjes van het nieuwe forum

Deze bedoelt ie denkik...

Het enige schoonheidfoutje wat ik zie, is dat er veel te weinig foto's van gave heli's op staan ;)

Wat ik ook probeer ik krijg geen E-Mail als er nieuwe post is in de topics waar ik op geabonneerd ben, dit geld ook voor PM!!??

Geen schoonheidsfoutje, in tegendeel:
Het nieuwe forum is zó snel, dat het venster voor "Snel reageren" eigenlijk overbodig is geworden. Als je op de normale manier reageert is dat vrijwel net zo snel. Dus van mij zou het "Snel reageren" venster weg mogen....
Bart

Ja, nog wel een schoonheidsfoutje gevonden! Die overigens niets met de schoonheid (layout) te maken heeft ;)

Als ik reageer op een discussie, dan wordt er automatisch ingesteld dat ik een abbonement heb op die discussie. En ik krijg niet gevonden hoe ik dat uit kan zetten, als dat überhaupt kan! Ligt dit aan mij, of aan de instellingen van 't forum?

@ bdoets: ik gebruik alleen maar 't snel reageren, dus die mag écht niet weg! ;)

Als ik reageer op een discussie, dan wordt er automatisch ingesteld dat ik een abbonement heb op die discussie. En ik krijg niet gevonden hoe ik dat uit kan zetten, als dat überhaupt kan!
Scroll naar boven, klik op Discussietools; hier kan je "abonnement uitzetten" kiezen.
@ bdoets: ik gebruik alleen maar 't snel reageren, dus die mag écht niet weg! ;)
Tja, de "klassieke" manier van replyen is vrijwel net zo snel nu. Het lastige van het snel-reageren-venster is dat als ik op "end" klik om naar de laatste reaktie te gaan, dan kom ik bij dat venster, en moet dan eerst weer één page up om bij de laatste post te komen. Dit was altijd al zo, maar leek me nu niet meer nodig.
Maar, ik kan er best mee leven hoor...

Bart

Het valt me op dat ik een bericht niet meer kan deleten. Net reageerde ik ergens op, en ontdekte vervolgens dat er nog een pagina achteraan kwam waardoor mijn reaktie niet zo zinvol meer was... vroeger kon je dan nog deleten, maar dat gaat kennelijk niet meer.
Geen ramp hoor... moet ik maar beter opletten...

Bart

Laatst bewerkt:
Het valt me op dat ik een bericht niet meer kan deleten. Net reageerde ik ergens op, en ontdekte vervolgens dat er nog een pagina achteraan kwam waardoor mijn reaktie niet zo zinvol meer was... vroeger kon je dan not deleten, maar dat gaat kennelijk niet meer.
Geen ramp hoor... moet ik maar beter opletten...

Bart

Nou het zou wel makkelijk zijn.. Net wat je zegt.. En daardoor kunnen topics ook wat onoverzichterlijker worden.. :rolleyes:

klopt klopt klopt, echter vBulletin heeft die mogelijk niet 123, ik moet daarvoor een oplossing vinden, ben het met jullie eens.

Robert

hee wat mis ging lukt nu wel:lol:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Ik krijg geen mail meer van mijn arbotjes.
Terwijl er wel is gepost.
?????????!!!!!!!!:confused:
Staat echt wel ingesteld op direct mail!!!
Han.

discussie verdwenen?

Ik zie in de categorie pylon en speedmodels een hele discussie niet meer terug. Via de zoekfunctie is hij ook niet te vinden. Ik kom er nog wel bij als ik via "zoek alle berichten van" in het profiel van in dit geval Kimble_Schmitz naar de missende discussie "Het Nederlands F5B tijdperk is terug!" ga. Rara, hoe kan dat.:confused::puppydogeyes:

Back