Hallo Arjan,
Mooie MB SK geworden.
Strak in de lak.
Mooie MB SK geworden.
Strak in de lak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooie old skool ster , dat word een mooie combi .als je de assen ook nog stuurend maak Arjan, incl een beetje geklots als die bijna vol is .
Mooi Arjan, lekker werkpeerd! Geloof dat ik ook nog ergens een SK cabine heb liggen....je inspireert me......maar eerst nog andere projecten! Die buis is dat 160mm doorsnede?
Hey Arjan,
Joepie, een tankwagenverslag.![]()
Dat had ik nog niet meegekregen.
Werkend zeg je, Hummm.... hopelijk toch niet TE realistisch? Anders komt er niemand naar je truckie kijken.![]()
![]()
Maar als ik deze combi ooit tegenkom met mijn RC Rijkspolitie Porsche onderwerpen we hem wel aan een nadere inspectie.![]()
Tja, vroeger.... toen was het nog 10 Ton per enkele as, maar niet met een samenstel, als de wielbasis onder de 2 meter ligt, dan is dat maar 8 Ton/as (ongeveer, en afhankelijk van andere factoren) dus die trailer van Arjan is 'slechts' 24 Ton op het achterstel en misschien 7-8 Ton op de schotel. (of zo: disclaimer voor de beterwetenden: dit zijn ongeveer getallenWat betreft de schoteldruk van de trailer: tja, als die te hoog is voor een enkele achteras op de trekker, dan zet je er toch een tweede draagas bij, probleem opgelost.
Het ging mij niet om de aangedreven as, maar om het gewicht op de achteras. Ik hield in mijn werk aan 10 ton per as, dus als de trailer drie assen heeft zou de trailer al 30 ton zijn, maar dan krijg je ook een deel van dat gewicht op de enkele achteras van de trekker.
Maar als ik deze combi ooit tegenkom met mijn RC Rijkspolitie Porsche onderwerpen we hem wel aan een nadere inspectie.![]()