Roeren geplaatst.
Na plamuur,schuur en verniswerken kon ik de roeren plaatsen.
http://
Hoogte en richting werden elks voorzien van 3 platte scharnieren, hoogte werd tevens met elkaar verbonden door een U in staaldraad geplooid, hier moet ik aan bijde zijden naast het richtingsroer nog twee beugeltjes plaatsen voor meer steun, maak ik uit messing plaatje.
http://
http://
http://
Nog eventjes wat kleinigheden plamuren op hoogte en richting en hij kan in de grondverf.
Nu maar eens proberen om een fatsoenlijke cocpit koepel te maken, dacht er over om het geraamte uit messing te maken met daarin de ramen ingelijmt.
Ben wel niet zulks een metaalwerker, maar je weet het maar pas als je het probeert.
Hier word het ook weer gissen, de F heeft de Galant cocpit, zo door de piloten genoemt tegenover de E heeft de eerste versie nog.
Met het plan ben ik dus wederom niets.
Johan.
Na plamuur,schuur en verniswerken kon ik de roeren plaatsen.
http://

Hoogte en richting werden elks voorzien van 3 platte scharnieren, hoogte werd tevens met elkaar verbonden door een U in staaldraad geplooid, hier moet ik aan bijde zijden naast het richtingsroer nog twee beugeltjes plaatsen voor meer steun, maak ik uit messing plaatje.
http://

http://

http://

Nog eventjes wat kleinigheden plamuren op hoogte en richting en hij kan in de grondverf.
Nu maar eens proberen om een fatsoenlijke cocpit koepel te maken, dacht er over om het geraamte uit messing te maken met daarin de ramen ingelijmt.
Ben wel niet zulks een metaalwerker, maar je weet het maar pas als je het probeert.
Hier word het ook weer gissen, de F heeft de Galant cocpit, zo door de piloten genoemt tegenover de E heeft de eerste versie nog.
Met het plan ben ik dus wederom niets.
Johan.