Ron:
Is de dokter zijn schuld, zij dat ik regelmatig mijn vingers moest bewegen tegen stram worden.
Moet je juist tegen mij zeggen, niets beter om je vingers te bewegen als bouwen.
Juweeltje:
Zo krijg ik geen koude voeten.
Patrik:
De vleugel word in een stuk samengesteld.
Deze is maar 155 cm, past goed in mijn auto.
Er komt een karbonbuis in van 1 cm dik en 2triplex V vormen.
Verder word de pasnaad voorzien van 2 linnen stroken aan buitenzijde, ingesmeerd met witte houdlijm, brak vroeger niet en zal dat nu ook wel niet doen.
Zo, vandaag wat rustiger geweest met mijn hand.
http://
Alle liggers zijn geplaatst, 1x 10x5 balsa, 1x 10x5 grenen en 2x 5x5 balsa, deze laatste 2 heb ik zelf op het plan bijgetekend voor wat meer stroefheid in de vleugel.
De voorste liggers zijn met balsa plankjes verbonden met elkaar met de vezels vertikaal.
http://
Morgen de V tjes plaatsen en dan kan de beplanking beginnen, maar eerst de staartjes van de ribben afsnijden, rolroer en flaps worden afzonderlijk gemaakt.
Mits ik de scharnieren bovenaan bevestig krijgen de staartjes een schuine voorzijde \, achterzijde vleugel blijft recht.
Johan.
Is de dokter zijn schuld, zij dat ik regelmatig mijn vingers moest bewegen tegen stram worden.
Moet je juist tegen mij zeggen, niets beter om je vingers te bewegen als bouwen.
Juweeltje:
Zo krijg ik geen koude voeten.

Patrik:
De vleugel word in een stuk samengesteld.
Deze is maar 155 cm, past goed in mijn auto.
Er komt een karbonbuis in van 1 cm dik en 2triplex V vormen.
Verder word de pasnaad voorzien van 2 linnen stroken aan buitenzijde, ingesmeerd met witte houdlijm, brak vroeger niet en zal dat nu ook wel niet doen.
Zo, vandaag wat rustiger geweest met mijn hand.
http://

Alle liggers zijn geplaatst, 1x 10x5 balsa, 1x 10x5 grenen en 2x 5x5 balsa, deze laatste 2 heb ik zelf op het plan bijgetekend voor wat meer stroefheid in de vleugel.
De voorste liggers zijn met balsa plankjes verbonden met elkaar met de vezels vertikaal.
http://

Morgen de V tjes plaatsen en dan kan de beplanking beginnen, maar eerst de staartjes van de ribben afsnijden, rolroer en flaps worden afzonderlijk gemaakt.
Mits ik de scharnieren bovenaan bevestig krijgen de staartjes een schuine voorzijde \, achterzijde vleugel blijft recht.
Johan.