Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb ook juist de 1/6 voor gestelt omdat op meetings de modellen alleen maar groter worden en men met de kleinere modellen niet meer durven te komen wat nou juist zo jammer.
Juistem! touche, dat is precies ook mijn punt; er zijn nu eenmaal weinig 'simpele' WW1 kisten te vinden.ik wil wel meedoen, maar met een model met" weinig moeilijke details"
Ralf,
Zeker met je eens en juist van die gedachte moeten we af dat men bang is met een klein model te komen die niet op zal vallen tussen de grote modellen.
We gaan niet naar de meetings toe om op te willen vallen maar juist om met andere vliegers over vliegtuigen te praten en vooral ook samen te kunnen vliegen, de toeschouwers zijn bijzaak (sorry toeschouwer).
Ton
Eerdaags even de ribben inscannen en omzetten in Cad dan kan RBC een setje met ribben voor me CNCuithakken.
En als jij ook een hekel het in het uithakken van ribben stuur dan even je tekening of scan dan zet ik die ook om in cad zodat RBC daarvoor ook een setje kan frezen.
Gaat dat zo makkelijk?
jan.
En nu rapido gaan bouwen aan die Hind Jan
Zeker, dus je zou kunnen beginnen met de Hind af te maken en dan de Strega, Fanjet, Ka8-B...Je weet toch wel dat je eerst de projecten waar je mee bezig bent moet afmaken?