Mig 15 Composite ARF; hij vliegt!

Proficiat man! :proost:
Wederom een klasse kist uit jouw stal klaar voor een mooi vliegleven.
Hoop dat je veel fijne vluchten mag hebben :yes:

Groeten Ralf

Hey Frank, gefeliciteerd man! Geen vuiltje aan de lucht, zo lekker zal hij vliegen denk ik. Zal hem binnenkort wel aanschouwen, helaas niet vandaag....

Groetjes,
gerald

He Frank.
Proficiat van deze kant.

toppie.gif

Altijd weer mooi om zo iets tehoren.

Han.

Tof, gefelicieerd met de geslaagde maiden van je mooie MIG!

Groeten, Ramses

wow! dat is echt gaaf gedaan joh! :thumbsup: :)
kun je de foto's aan het begin van het bouwverslag ook laten terugplaatsen? die heb ik nog niet gezien :?

nog heel veel vliegplezier gewenst met deze kist!!!!!

Een paar korte flmpjes

Hier nog een paar korte I-pod shots genomen door onze voorzitter:

gr.

Frank

Laatst bewerkt door een moderator:
hoi frank,

prachtige kist hoor en proficiat met de geslaagde maiden,

als ik dit allemaal terug bekijk krijg ik weer zin om er aan te beginnen bouwen :-)

gtjs
wim

hoi frank,
prachtige kist hoor en proficiat met de geslaagde maiden,
als ik dit allemaal terug bekijk krijg ik weer zin om er aan te beginnen bouwen
gtjs
wim

Moeilijkheid is vaak om er voldoende tijd voor vrij te kunnen maken (nou ja tussen al die andere projecten door die ook zo leuk zijn, je kent dat wel...), bij mij heeft het ook 3 jaar geduurd!
Ik neem 'm mee naar Pampa (sta daar met camper), ik neem aan dat jij daar ook bent; kunnen we kennis maken?

gr

Frank

Hey Frank,
Allereerst proficiat met de geslaagde maiden!
Ik lees dat je ook op Pampa bent met de MiG-15.
Ik vlieg sinds kort ook met een MiG-15 maar dan met EDF. Kist is de Jepe gemodificeerde Hobby Top Gun versie met 1,55m span. Niet zo gedetailleerd uitgevoerd als die van jou (waarvoor dikke complimenten!) maar toch "niet onaardig". Deze gaat ook vliegen op Pampa. Misschien eens samen vliegen? Voor schaal vliegen is de mijne beslist snel genoeg (met 8S 2250W setup +/- 160-180 km/u). Wij zijn er ook het hele weekend met caravan. Hopen dat het weer iets beter wordt....
CU there.
Grtz, Hans

DSC_2286a.jpg

DSC_2209a.jpg

Gaat gezellig worden daar :yes:
Hoop dat het weer beter wordt dan voorspeld :roll:

heb deze kist mogen aanschouwen op pampas en het is een schoonhied hoor :-)

frank zou je mij het adres eens kunnen doorgeven waar ik in brugge de carbonstaven en tubes kan bestellen? alvast bedankt

gtjs
wim

Hallo Frank,

Kun je me zeggen hoe de mig 15 vliegt in vergelijking met een boomerang elan.
Denk namelijk aan dit toestel ( of een hawk zit ook in mijn hoofd ) als opvolger.
Bij ons in de club is de manouvreerruimte voor jets vrij beperkt, gezien de nabijheid van een snelweg.
Ik zou de jetcat p120 (nog de oude versie) dan willen recupereren.
Bovendien zou dit toestel een mooie combinatie zijn met mijn la-7 van scale wings.

grtjs

koen

Mig/Elan

Hoi Koen,

tijdens het vliegen merk je duidelijk de hogere massa, de Mig 15 reageert trager, hij laat zich heel goed 'schaal' vliegen met lange vloeiende bewegingen. Ik denk ook dat niet alle fratsen die je met de Elan uit kunt halen geschikt zijn voor de Mig...;) Ik heb zelf in beide Jets een AMT Mercury, maar als je met de Mig vanaf gras start is een P120 zeer geschikt!

Succes met je keuze,

gr

Frank

Back