Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ziet er zekers leuk uit, radioplaat klopt niet helemaal meer want je bent natuurlijk geen gasservo meer nodig maar dat maakt niet uit, heb je al een kleurenschema gekozen??
Nou, van deze grootte ga je geen spijt krijgen hoor, hoe groter de spanwijdte hoe stabieler je trainer vliegtNu de vleugel in elkaar zit, zie je pas hoe groot het model wordt, misschien had ik als beginner toch met iets kleiner moeten starten, maar ja... ik kan hem nu toch niet meer terugbrengen.
![]()
HhmmmmIk ga naar bed, morgen weer een dag.
Greetz Jeroen
Ik vlieg (les) zelf met deze Hangar9 Alpha60 met een spanwijdte van 182 cm, ik kan je niet vertellen hoeveel jaloerse blikken ik krijg op het veld ...![]()
Grtz,
Menno
Misschien een hele domme vraag, maar wat is de radioplaat en wat klopt er niet?
Die lijkt me wat minder geschikt om starten en landen onder de knie te krijgen, het lijkt erop dat de Alpha een starre vleugelbevestiging heeft i.p.v. van een bevestiging met PTT-elastieken.... Ik vlieg (les) zelf met deze Hangar9 Alpha60 met een spanwijdte van 182 cm ...
Die lijkt me wat minder geschikt om starten en landen onder de knie te krijgen, het lijkt erop dat de Alpha een starre vleugelbevestiging heeft i.p.v. van een bevestiging met PTT-elastieken.
Je gaat lekker met dat bouwenstraks haal je me nog in
uppydogeyes:
Ik maak er maar even een gewoonte van om smorgens te kijken hoever je bent gekomen.
Hee Jerommeke,
ik zeg: voor de winter een nieuw projectDan is deze allang af hoor ...
Je gaat als een speer, ik zou maar vast gaan zoeken naar een nieuwe bouwkit want anders heb je deze winter niets te doen
Ziet er allemaal netjes uit hoor, komt wel goed met jouw trainer.
Grtz,
Menno
Die tekeningen zien er een stuk duidelijker uit dan die van mijn 'oude' Charter. Weet niet hoe de bouwbeschrijving bij de nieuwe Charter is, maar die van mij vind ik erg onduidelijk. Slecht vertaald en soms ontbreken gewoon vertaalde bouwaanwijzingen...
Ik weet niet of het in de handleiding staat en of het materiaal aanwezig is maar het is verstanding om het vleugelmiddendeel onder en boven te verstevigen met glasmat en epoxyhars. Glasmat/doek, mooi geweven. Niet glasweefsel, dat is minder sterke anarchistische rommel zonder structuur voor carrosserie reperaties.
@ Erik, heb jij het middenstuk van de vleugel met glasvezeldoek bekleed?
greetz Jeroen