Na geruime tijd dit forum gevolgd te hebben, heel veel van geleerd trouwens
, twee weken geleden eindelijk de knoop doorgehakt en zelf begonnen met de bouw van een eigen turbine. Ik heb uiteindelijk gekozen voor de GR130, hetgeen feitelijk een KJ-66 is, gepimpt met jaren ervaring van Gerald. Bewezen betrouwbaarheid en relatief simpel te bouwen. Het is de bedoeling deze motor te bouwen in kero-start uitvoering. Ook de ECU zou ik het liefst zelf bouwen, maar hiervan heb ik nog geen geschikt project gevonden op dit forum. Ik sta open voor suggesties, dus...
De vorderingen, problemen en successen zal ik op dit draadje gaan bijhouden, aangevuld met veel fotomateriaal, zodat anderen hier wellicht ook nog hun voordeel me kunnen doen. (Zodra ik uitgevogeld heb hoe ik die foto's ge-upload krijg
)
Vandaag het eerste onderdeel, de brandstofring met inspuitnaalden, afgemaakt en getest. Succes !!!
Eerst een 6-naalds uitvoering en volgende week een 12-naalds exemplaar. Op die manier kan ik later zien of dit nog veel verschil maakt.
Ik kijk uit naar jullie reacties en suggesties.
Groeten,
Raymond

De vorderingen, problemen en successen zal ik op dit draadje gaan bijhouden, aangevuld met veel fotomateriaal, zodat anderen hier wellicht ook nog hun voordeel me kunnen doen. (Zodra ik uitgevogeld heb hoe ik die foto's ge-upload krijg

Vandaag het eerste onderdeel, de brandstofring met inspuitnaalden, afgemaakt en getest. Succes !!!

Eerst een 6-naalds uitvoering en volgende week een 12-naalds exemplaar. Op die manier kan ik later zien of dit nog veel verschil maakt.
Ik kijk uit naar jullie reacties en suggesties.
Groeten,
Raymond