Mijn Rovan Baja en MIJN ervaringen ermee.

Winkel ken ik, heeft die turtleracing dingen niet op voorraad en axle extenders zijn 13 euro duurder. Ik hoop geen extra kosten te betalen, zolang ze in een enveloppe verzenden.

DDM gebruikt geen enveloppen voor zo een zaken , als je onder de 150euro blijft heb je een kleine kans dat je geen douanekost moet betalen , daarboven word het altijd met fedex verzonden en heb je altijd douanekosten . De code gebruiken DDM of hbf, dan krijg je nog 5% korting op het einde van de afrekening . Hier heb je haast geen winkels die zo een aanbod geven als DDM ,dan moet je altijd bij verschillende winkels bestellen en dan lopen de kosten ook op .

Vandaag weer allerlei spullen binnengekregen,

TR voorste en achterste chassisplaten
Innovative RC brace voor onderaan
Spurgears waaronder eentje van hostile
Shock Socks
Shock limiters en nog wat spul..

Verder heb ik vorige week ook een veiling gewonnen op Ebay, waaronder 4 nieuwe gunmetal shocks en een volledig nieuw differentieel van HPI, nieuwe gespoten kappen etc, kon het niet laten liggen.

img.php

img.php

img.php

Mijn spullen zijn binnen van Ebay, 140 euro, goed koopje denk ik.

Klopt het dat als de voorste vering volledig uitgedraait zijn, de veren eigenlijk iets de kort zijn?

img.php

img.php

img.php

als het origineel is , is het een mooie prijs , komt dit allemaal van dezelfde verkoper? , je zal wel de benzinedop mogen uitsnijden . Maar wat ik me afvraag waarom je onderdelen van hpi koopt , er zijn hier mensen die beweren dat dit 100% gelijk is hpi en rovan waarom dan duurdere stukken kopen? , in het andere topic van shenqui of zoiets beweren ze dat ook , maar toch gaan ze voor onderdelen hpi?

Laatst bewerkt:
Niet stom bedoeld, maar nu heb je dus een halve Rovan met de helft aan HPI onderdelen?
En dat voor 'slechts' het bedrag waarmee je ook een originele HPI koopt.

Verder, nette koop heb je gedaan, toevallig vandaag ook onderdelen gekocht die van een nieuwe 'sloop/chop' auto komen, spullen zijn zo super goedkoop :D

Ja, hij is inderdaad half half, had ik het allemaal geweten had ik direct een HPI gekocht.

HPI is toch beter afgewerkt, het plastiek is zeker niet hetzelfde, voelt anders aan en de kleur is ook anders. De spurgearhouder van hpi heeft een metalen inleg, Rovan niet. De kapen zijn zwaar klote van Rovan, van die dingen maken toch verschil.

Ach ja, je weet het iig voor de volgende keer ;)
Achteraf gezien is altijd makkelijk praten.

Iig, neem aan dat je alsnog plezier hebt met je Rovan en dat is toch wel het belangrijkste.

Goed vandaag de kap aangepast, die was van een flux en had dus geen uitsparing voor een trekstarter, moet zeggen dat het goed gelukt is en erg vet staat.

Maandag is alles weer klaar denk ik, had nog graag nieuwe velgen en sandbuster gehad, maar het geld is op. :(

img.php

img.php

img.php

is nog niet gedaan de kap, de uitsparing voor de benzinedop nog :) , en als je andere velgen koopt , koop dan originele hpi velgen , deze hebben een metalen hex(zeskant) ,

Vandaag lekker doorgebouwd, wil ik de dogbones monteren zag ik dat het nieuwe diff HD cups gebruikt had en mijn dogbones dus niet passen. Kan ik alles weer los halen en de oude cups wisselen voor die HD cups. Had ik dus ff niet aan gedacht dat dit zou kunnen :(

En? Nog iets nieuws erbij of kapot gereden?
Nu ik je topic zo heb doorgenomen, zie ik toch dat je ong. net zoveel hebt uitgegeven als een stock HPI, maar je hebt al wel wat upgrades voor die zelfde geld.
Ik heb zelf vroeger ook een rovan gehad, eigenlijk weinig problemen mee gehad, mijne was brushless btw. Alleen die cups en assen moest ik vervangen met 5sc.

Back