MiMi DLG

Het rompje is voorzien van een laag 25 grams glasdoek.
Hieronder een strookje UD als versteviging.
Nadat alles ws uitgehard is het luikje uitgesneden.

DSC01986Medium.jpg

DSC01987Medium.jpg

DSC01982Medium.jpg

Het RR is geschuurd en weegt 3.7 gram. Valt mee, het RR is best dik met maximaal 5 mm.
Het pylonnetje voor het HR is al klaar.
Nu nog het HR en de staartgroep kan erop en de besturing inbouwen.
Eens kijken of de handel voor Winterswijk klaar kan zijn.

Frans

ziet er goes uit, en voor winterwwijk moet wel lukkken toch?? gewoon ff in de avonden doorbouwen en niets aan de hand, dan maar geen voetbal kijken :lol:

Pelops ?

Loet,

Je wordt (bent) toch niet bang voor wat extra concurrentie ?
Ik heb nl zo'n idee dat dat nieuwe model van Frans wel eens
heel goed zou kunnen vliegen...:D...nu nog een goede naam..
wat dacht je van Pelops ??
Cheers

Bart

Hee Bart,
schiet lekker op. Maar kabouter Pelops lijkt me niets.

Hoi Loet,
precies, vanavond helemaal niets gedaan. lekker staan vliegen met mijn Skeeter E-zwevertje. Helemaal top, Hackertje en 3SLiPo er in, binnen 10 seconden op 150 meter.:p Met één lading 25 keer omhoog zonder te slingeren, toch wel saai na een tijdje.

Robert,
Ik denk niet dat Loet daar wakker van ligt man.

Frans

Verhip die Bart Wikipedia kent zijn griekse goden goed.
Phelops is de Broer van Niobe.

Pelops (Gr. Πέλοψ) is een figuur uit de Griekse mythologie. Hij is de zoon van Tantalos en alnaargelang de bron Dione of Euryanassa, en de broer van Niobe en Broteas.

Pelops werd door zijn vader gedood en als feestmaal aan een godengezelschap voorgezet. Op Demeter na, die treurde om het verlies van haar dochter Persephone en zijn linkerschouder opat, trapte geen enkele god in de val. De goden wekten Pelops weer tot leven, waarbij Demeter zijn schouderblad verving door een ivoren exemplaar.

Hierna trad Pelops een tijdlang in dienst bij Poseidon als diens wijnschenker en bedgenoot. Poseidon schonk hem later een gevleugelde gouden wagen waarvan de assen zelfs als hij over water reed niet nat werden, en een bijbehorend span onvermoeibare, onsterfelijke paarden.

Pelops volgde zijn vader op in diens koninkrijk nabij de berg Sipylus in Anatolië, maar trok na enige tijd onder druk van Ilus van Troje met al zijn schatten naar Griekenland. Daar dong hij naar de hand van Hippodameia, dochter van koning Oenomaus van Pisa, nabij Olympia. Hiertoe diende hij Oenomaus in een wagenren te verslaan, iets wat vóór hem dertien anderen niet hadden gekund en met hun leven hadden bekocht. Pelops liet Myrtilus, zoon van Hermes en de wagenmenner van Oenomaus, diens wagen saboteren, waardoor in volle wedren de wielen loskwamen en Oenomaus door zijn paarden de dood in werd gesleurd. Toen Myrtilus zijn beloning opeiste, namelijk het halve koninkrijk van Oenomaus en de eerste nacht met Hippodameia, gooide Pelops hem in zee. Al verdrinkend wist Myrtilus Pelops en zijn nageslacht nog te vervloeken. Pelops volgde Oenomaus op als koning van Pisa en wist na verloop van tijd het hele schiereiland dat naar hem Peloponnesos werd genoemd, onder zijn bewind te brengen.

Lekkere jongens die oude Grieken

Waarom moeilijk doen als het gemakkelijk kan.
Gewoon "Snarf" lijkt me prima.

Wat je makkelijk vindt:

SNARF

Probably a blend of snort and scarf.

[edit] Verb

Infinitive
to snarf

Third person singular
snarfs

Simple past
snarfed

Past participle
snarfed

Present participle
snarfing

to snarf (third-person singular simple present snarfs, present participle snarfing, simple past and past participle snarfed)

1. (transitive) To eat or consume greedily.
    • He snarfed a whole bag of chips in a couple of minutes!
    • 1999: Marya Hornbacker, Wasted: A Memoir of Anorexia and Bulimia, page 239 Freed from the usual inhibitions, we get home and I snarf down pasta salad right out of the Tupperware container...
    • 2000: Nancy Woodruff, Someone Else's Child, page 40 "I'm not going to sit there while you two watch me snarf a whole pie by myself."
    • 2003: Allen D. Berrien, Powerboat Care and Repair: How to Keep Your Outboard, Sterndrive, Or Gas-Inboard Boat Alive and Well, page 41 The old 40-horse models used to snarf up more fuel than today's 90-horse models.
  2. (transitive) To take something by dubious means, but without the connotations of stealing; to take something without regard to etiquette.
    • I snarfed a bunch of freebies from the vendor's booth when he wasn't looking.
    • 1995: Tom Shanley, Don Anderson, ISA System Architecture, page 296 Either write-through or write-back policy caches may snarf the data that the bus master is writing to memory.
    • 1996: Harold Abelson, Gerald Jay Sussman, Julie Sussman, Structure and Interpretation of Computer Programs, page 399 ...in addition, the embedding enables the designer to snarf features from the underlying language ...
    • 2001: Brad A. Myers, Choon Hong Peck, Jeffrey Nicols, Dave Kong, and Robert Miller, Interacting at a Distance Using Semantic Snarfing, in Proceedings of the 3rd international conference on Ubiquitous Computing, pages 305-314. Other future applications of the semantic snarfing idea might include classrooms, where students might snarf interesting pieces of content from the instructor's presentation; ...
  3. (transitive) To expel fluid or food through the mouth or nostrils accidentally, usually while attempting to stifle laughter with one's mouth full.
    • It was so funny, I snarfed my milk onto my keyboard.
  4. (transitive, computing) To slurp (computing slang sense); to load in entirety; to copy as a whole.
    • I snarfed the whole database into my program.

kweet nie

Ja, dat dacht je.
Mijn processor is van een nieuwer type, en multitasking is geen probleem.
Maar als het programma -naam verzinnen- start krijg ik steeds een -Error fatal exception, please reboot-:(

Het airframe is op de werpstift na gereed.
Rest dan nog RC inbouwen en "invliegen"

Frans

O ja leeg weegt het ding 115 gram, valt best mee.

Laatst bewerkt:
Hij vliegt

Ja hoor, het is gelukt, hij is af.
Gewicht van de baby 165 gram.
Deze middag samen met Bart het ding ingevlogen.
Vliegt lekker, zeker voor een model dat net van de bouwplank komt.

Frans

Back