MiMi DLG

Dankje voor de tips Niels:

Tip 1: heb ik al gedaan en geloof inderdaad dat ik daar nog meerdere malen ga kijken;
Tip 2: zal er meteen een paar kopen. Voor het gewicht kan ik beter de P90 nemen ipv de P100, scheelt toch weer een paar gram. Of breken ze snel waardoor ik beter een P100 kan nemen?
Tip 3: Ga eens kijken wat ik in de omgevng kan vinden, anders gebruik ik jou link;
Tip 4: :D ik zie dat sommige mensen al bergen van die mimi's hebben, bijvoorbeeld rode
Tip 5: hmm jammer komende weekend ben ik op pad met het gezin in het buitenland.

Ik ga het proberen... Neem je je elf mee firefox? Ben er wel heel benieuwd naar in het echt nu ik al een jaar dat ding ben aan het kopiëren :p

firefox blijft thuis, want firefox vertrekt die ochtend erg vroeg naar oostenrijk... :)

uiteraard met vliegtuigen... mijn helios en mijn super ava (flappie)

geniet er van ginder!

@J : wij denken gewoon aan je !!!!

thx, zal ik aan jullie denken wanneer ik op één of andere 3000+meter berg sta te genieten of te knuppelen!

had je al eens gedacht over een mimi vleugeltje voor mij?
of lukt het snijden nog niet echt?

nu wil ik ook wel mijn mimi omhoog knallen ;)

als je een kapotte DLG wil... doen! ;)

vergeet niet dat een vleugel lift, en wanneer je het omkeerd lift geeft naar de grond toe :)
ook zit je met een instelhoekverschil naar de vleugel, waardoor je wel eens snel zou moeten gaan stukjes rapen :)

als je even logisch nadenkt, dan zijn het alleen gekken die dit ook ECHT zullen proberen ooit!
daar hebben we onze quasi-deskundige weer :confused:
Hoe weet jij dat het niet gaat werken? Heb je het geprobeerd? Wat een onzin dat instelhoek-verhaal. Je maakt alleen een buitenwaartse looping!

Je hebt me wel gestimuleerd Didier, om het nu eens echt te proberen (ik loop al langer met dit idee). Dank daarvoor :)

wtf, de 1e vleugelkern met balsa is opgedroogd, maar het is 25 gram!:shock:
en ik heb nog wel de lichtste plankjes gepakt die er waren (13 gram)

daar hebben we onze quasi-deskundige weer :confused:
Hoe weet jij dat het niet gaat werken? Heb je het geprobeerd? Wat een onzin dat instelhoek-verhaal. Je maakt alleen een buitenwaartse looping!

Je hebt me wel gestimuleerd Didier, om het nu eens echt te proberen (ik loop al langer met dit idee). Dank daarvoor :)

onzin? als je geen down geeft, gaat je toestel automatisch doorgaan in een looping... waardoor blijft hij niet op zijn kop vliegen? niet alleen door het profiel naar mijn inziens... maar ik ga der niet verder op in... succes!

onzin? als je geen down geeft, gaat je toestel automatisch doorgaan in een looping... waardoor blijft hij niet op zijn kop vliegen? niet alleen door het profiel naar mijn inziens... maar ik ga der niet verder op in... succes!
ik begrijp hier helemaal niets van :confused:

Maar goed, als niemand het snapt en/of wil proberen dan doe ik het wel.
Ik besef dat het enig risico heeft. Maar ja, no guts no glory ;)
Ik houd jullie op de hoogte in een apart draadje. Dit gaat over de Mimi ;)

Back