MiMi DLG

Ik ben ook begonnen om 1 of eigenlijk 2 MiMi's te gaan bouwen.
Build up Wing. Zoonlief moet met een beetje hulp zijn eigen gaan bouwen en tegelijkertijd bouw ik ook 1.

Merci, ga ik proberen. De vleugelhelften liggen net in de epoxy tegen elkaar. Uurtje drogen dan kan het glas er over.

Zorg er ook voor dat de achterlijst en de achterkant van de ribben goed aan elkaar verlijmd zijn, het is mij twee keer gebeurd dat door de spanning van het folie (bout stond ook te heet) de achterlijst omhoog kwam te staan..

D47 servo's te koop

Wellicht interessant voor de mimi bouwers..... en andere dlg-ers....:D

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

en ik heb er ook nog 2 die verpakt zijn in een mimi, hoe origineel kun je zijn:D

Laatst bewerkt door een moderator:
@marc, meen je het? als je wil mag je me altijd een pm sturen met de modellen die je hebt... misschien zit er iets tussen wat me interesseert! (uiteraard de servotjes)

Auw

Dit weekend met 007 "M" gezwiept, net te veel wind, en deze dame heeft een cutting edge, een flinke jaap precies tussen de vingers..sow dat doet zeer. :hammer:

foto+2.JPG

Ook lag het zw punt wel iets te ver naar achter...met de duikproef ging het alleen maar harder naar beneden.

De Hand is inmiddels een beetje hersteld en vanavond voort eerst in deadair gezwiept, nu met wat pleisters en een golfhandschoen. nu op 70mm is het goed. Wel startstand nodig, dan gaat 't stukken beter, deze dame vliegt werkelijk top, 50 seconden minimaal, en er zaten er ondanks dat de zon al onder was, twee bij van 1,20. Er zat nog duidelijk nog wat gewiebel in de lucht.

kek

Laatst bewerkt:
Wellicht interessant voor de mimi bouwers..... en andere dlg-ers....:D

en ik heb er ook nog 2 die verpakt zijn in een mimi, hoe origineel kun je zijn:D
Zonde dat ik deze gemist heb, ik ben nog op zoek naar D47's maar ze blijven nieuw vrij prijzig.

Is de complete MiMi nog wel te koop?
Gr, Jitze

Auw!!!

Ik heb ooit van Frans een blaadje gekregen voor de peg, en maak ze steeds zo!!!

Is echt comfortabel.....zolang hij niet plakt natuurlijk......

Als je wilt klus ik er een voor de mimi dag voor je

full
full

dan vlieg je niet met een zelfgemaakte mimi , maar met een blauw bespannen ELF ;)

@ franck, waarom zo een smal werpblad?
waar aan heb je je nu open gehaald? aan de vleugeltip of aan t werpblad?

Heb op het verkoopforum nog een draadje geopend met foto's van de mimi die ik te koop heb. Een aantal mensen hebben aangegeven eventueel interesse te hebben, hier is ie dan.

Hij is trouwens rood :mrgreen:

dan vlieg je niet met een zelfgemaakte mimi , maar met een blauw bespannen ELF ;)

@ franck, waarom zo een smal werpblad?
waar aan heb je je nu open gehaald? aan de vleugeltip of aan t werpblad?

Dank voor het aanbod van de peg, maar die is het probleem niet. Tgaat om het superscherpe eindlijstje. Mooi gelukt en Aerodynamisch wel top, maar ook zeer geschikt om je vingers mee in te snijden tijdens het werpen.:-/

Laatst bewerkt:
Ja maar... hoe kun je nu met werpen je hand bezeren aan de achterlijst??
Zit je werpstift/peg dan wel op de goede plaats :confused:

:Dwees alsjeblieft voorzichtig met die vingers...........die moeten mooie dingetjes bouwen dus moeten ze heel blijven..........:D

Back